کد خبر: نور-بن-لادین-در-صورت-شکست-ترامپ-یازده-س
۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۰۰
نور بن لادین: در صورت شکست ترامپ یازده سپتامبر دیگری خواهیم دید!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، خواهرزاده اسامه بن لادن ادعا کرده است که در صورت انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور، حمله دیگری با الهام از یازده سپتامبر ممکن است اتفاق بیفتد و او می‌گوید تنها دونالد ترامپ می‌تواند از آن جلوگیری کند. او ادامه داد: به نظر من داعش تحت دولت اوباما و بایدن گسترش یافت و منجر به آمدن آن‌ها به اروپا شد. ترامپ نشان داد که با نابودی ریشه تروریست‌ها و قبل از اینکه تروریست‌ها فرصتی برای حمله به بدست بیاورند، از آمریکا و ما محافظت کرده و از تهدیدهای خارجی جلوگیری می‌کند.

نور بن لادین طرفدار دو آتشه ترامپ!

طبق این نشریه، شاخه وی از خانواده از هجی Ladin به جای Laden استفاده می‌کند، مانند آنچه که دایی بدنام او از آن استفاده کرده است. دولت ترامپ بر علیه بن لادن خانم بن لادین که در سوئیس زندگی می‌کند گفت که او همیشه قلباً آمریکایی بوده است و از حمایت از آقای ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 دریغ نخواهد کرد. وی در مصاحبه‌ای، انتخابات آینده را مهم‌ترین انتخابات در این نسل خواند. وی گفت: از زمانی که رئیس جمهور ترامپ اعلام کرد وی در روزهای آغازین انتخابات کاندید شده است، طرفدار رئیس جمهور بوده و هستم. من از دور این موضوع را تماشا کرده‌ام و عزم این مرد را تحسین می‌کنم. او باید دوباره انتخاب شود ... این برای آینده نه تنها آمریکا، بلکه به طور کلی تمدن غربی حیاتی است. شما به تمام حملات تروریستی که در طول 19 سال گذشته در اروپا اتفاق افتاده است، نگاه می‌کنید. آن‌ها ما را کاملاً لرزاندند. خانم بن لادین اضافه کرد: در ایالات متحده بسیار نگران کننده است که تفکر چپ‌گرا کاملاً با افرادی که با این ایدئولوژی موافق هستند همسو شود.

ترامپ و نبود مقبولیت کافی در کشورهای اروپایی...

خانم بن لادین از طرفداران صریح آقای ترامپ بوده است، آن هم در زمانی که رئیس جمهور با انتقاد کشورهای اروپایی روبرو شده است. طبق نظرسنجی سال 2018 گالوپ، در سوئیس، جایی که خانم بن لادن زندگی می‌کند، آقای ترامپ تنها 18 درصد تاییدیه دارد. نور بن لادین اما این مانع از گذاشتن کلاه Make America Great Again توسط خانم بن لادین نشده است. او همچنین به این نشریه گفت که او از رسانه‌های متمایل به محافظه کاری استفاده می‌کند و برنامه خبری کابلی مورد علاقه او Tucker Carlson Tonight Fox News است.

انتقاد ار ایلهان عمر

خانم بن لادین همچنین از فرصت استفاده كرد و علناً نماینده ایالت ایالت مینه سوتا را نقد كرد. خانم بن لادین گفت: شما اکنون در آمریکا در وضعیتی هستید که افرادی مانند ایلهان عمر را دارید که به طور فعال از کشور شما متنفر هستند. وی افزود: این افتخار است که می‌توانید به ایالات متحده بروید و زندگی کنید و از همه فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید. اگر این‌قدر از آن متنفر است چرا آن‌جا را ترک نمی‌کند. عمر، نماینده کنگره، پیش از این از 9 قاضی مینه سوتا خواسته بود تا پس از آن‌که 9 نفر به دلیل برنامه ریزی برای پیوستن به داعش متهم شدند، از مهربانی استفاده کنند، که این امر انتقاد خانم بن لادین را برانگیخت و از آن بر علیه او استفاده کرد.

و اما بررسی کوتاه چند حقیقت درباره دولت ترامپ...

دولت ترامپ
  1. در دولت ترامپ، یک‌سری از گروه‌های تروریستی به ظاهر نابود شدند؛ اما در عوض بسیاری از عملیات‌های تروریستی توسط خود ایالات متحده به صورت آشکارا و بدون واسطه انجام شد. یکی از بارزترین مثال‌های آن ترور و به شهادت رساندن سرداز شهید قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد است.
  2. منابع معتبر و محکم گویای این موضوع هستند که دولت ترامپ به گروه‌های تروریستی همچون طالبان کمک‌های تسحیلاتی می‌کند.
  3. همچنین تولید و پخش مواد مخدر در افغانستان به کمک آمریکا تقریباٌ ده برابر افزایش یافته است.
  4. اسامه بن لادن خود فردی مجنون بود که با راه اندازی گروه القاعده مرتکب هزاران جنایت وحشتناک شد.
  5. خانم نور بن لادین خواهرزاده اسامه بن لادین، همانطور که اشاره شد نام خود را همانند اسامه هجی کرده و بر آن تأکید دارد. این موضوع خود نشانه آن است که او از این‌که توسط اسامه بن لادن شناخته شود خرسند است.
  6. با نگاهی کوتاه به حوادث اخیر در دولت ترامپ، می‌توان این موضوع را به راحتی دریافت که خشونت و هرج و مرج در آمریکا به میزان بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.
  7. ترامپ خیلی از افراد را به یاد جورج بوش یکی از رئیس جمهورهای ثابق آمریکا می‌اندازد که دائما به دنبال تنش و جنگ با دیگر کشورها بود
  8. در روزهای اخیر، طرفداران ترامپ برای مخالفت با معترضان BlackLivesMatter به خیابان‌ها آمده و باعث ایجاد تنش و درگیری‌های فراوان شده‌اند. چندی پیش یک ماشین فورد که یکی از طرفداران ترامپ در آن قرار داشته، به سمت معترضان BlackLivesMatter رانده و بسیاری را در این حادثه زخمی کرده است که خود نشان دهنده غیرقابل کنترل و خواستار جنگ و تنش طرفداران او است.
  9. ترامپ به جای این‌که در کشور خود برای سلامت مردمش تلاش کند، مدام گسترش کروناویروس را به گردن چین انداخته و به شخصه با معرفی روش‌های درمانی جنون ‌آمیز مانند تزریق مواد تمیز کننده به بدن، باعث کشته شدن چندین تن از افراد کشورش شده است.
  10. حمایت فردی که نام خانوادگی او، یادآور جنایات بسیار است (و روی آن تأکید هم دارد)، از ترامپ، به خودی خود گویای بسیاری از ناگفته‌ها است.
  11. نکته جالب‌تر این است که ترامپ به گفته خود و ظاهراٌ مخالف اسامه بن لادن بوده است و حالا خواهرزاده همان شخص حمایت‌گر ترامپ است!
 

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha