کد خبر: نورپردازی-در-میادین-به-منظور-استقبال-ا
۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار شهری طبنا(خبرگزاری سلامت)، برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در نشست خبری مجازی خود با اشاره به اقدامات این سازمان در خصوص بیماری کرونا اظهار داشت: اولین اقدام سازمان زیباسازی موج اول تبلیغات شهری بود که با هدف افزایش آگاهی مردمی در خصوص این بیماری انجام شد.

وی با بیان اینکه در شهر تهران بیش از 30 هزار متر تبلیغات محیطی در سازه های تبلیغاتی شهر تهران اکران شده است، افزود: در همه این اکران ها به موضوع شکست کرونا اشاره شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در ادامه با تاکید بر اینکه تلاش شده از جملات و نکات کاربردی قابل فهم در اکران ها استفاده شود، گفت: اینگونه شهروندان می توانند به خوبی از آن بهره مند شوند.

ضرغامی با اشاره به اینکه عده ای معتقدند شهرداری همه توان خود را در حوزه تبلیغات به کار نگرفته است عنوان کرد: اینگونه نیست و شهرداری تهران همه امکانات خود را به خدمت گرفته است.

وی ادامه داد: بدنه اتوبوس ها تنها جایی که هنوز تبلیغات محیطی روی آنها انجام نشده و دلیل اصلی آن هم بحث های سلامت محوری است چراکه در این ایام خود رنگ کاری بر بدنه اتوبوس ها چالش های بهداشتی به همراه دارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه موج دوم تبلیغات با همکاری وزارت بهداشت انجام شده است، تصریح کرد: حتی با آرم و لوگوی وزارت بهداشت نیز تصاویر منتشر شده است.

ضرغامی در ادامه با اشاره به اقدامات این سازمان در خصوص استقبال از نوروز عنوان کرد: همانند گذشته بحث نقاشی های شهری با گستردگی زیاد در حال اجرا است و امروز نیز 150 گروه نقاشی دیواری مشغول به کار هستند.

به گفته وی همانند گذشته در 22 منطقه شهر تهران اقدام به نصب تخم مرغ های رنگی خواهیم کرد. امسال یک کار ویژه نیز در حوزه نورپردازی در میادین خواهیم داشت که نظیر آن تاکنون در شهر تهران دیده نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha