کد خبر: نوبت‌گیری-۷۴-درصد-نوآموزان-بدو-ورود-ب
۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۵
نوبت‌گیری نوآموزان در بدو ورود به دبستان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سید جواد حسینی در حاشیه بازدید از پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ناحیه 3 شهر مشهد اظهار کرد:۴۴۲هزار از نوآموزان معادل با ۴۱.۵درصد نیز تاکنون مورد ارزیابی و سنجش قرارگرفته‌اند.

وی گفت: تاکنون ۳۵هزار نفر از نوآموزان یعنی حدود ۸درصد به پایگاه‌های تخصصی هوش ارجاع  شده اند که از این تعداد تاکنون ۱۸هزار نوآموز موردسنجش تخصصی هوش قرارگرفته‌اند.

وی افزود: از این میزان سنجش در پایگاه‌های تخصصی هوش ۷هزار نوآموز عادی، ۱۰هزار دیرآموز و ۷۲۸نوآموز استثنایی تشخیص داده‌ شده‌اند و ۷۵نوآموز نیز به بهزیستی معرفی‌شده‌اند.

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی با اشاره به آمار سنجش استان خراسان رضوی اظهار کرد: در استان خراسان رضوی تاکنون ۷۰هزار نوآموز معادل ۵۷درصد نوبت‌گیری کرده‌اند و ۳۵هزار نفر معادل با ۲۹درصد نیز ارزیابی‌ شده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهر مشهد و دیر شروع شدن فعالیت پایگاه‌های سنجش این شهر آمار استان خراسان رضوی از میانگین کشوری پایین است که نیاز به فعالیت ویژه و گسترده در زمان باقیمانده دارد‌.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha