کد خبر: نوبت‌دهی-آنلاین-بخش‌-تصویربرداری-بی
۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۲۰:۴۵
نوبت‌دهی آنلاین بخش‌ تصویربرداری بیمارستان رضوی راه‌اندازی شد

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از آستان‌نیوز، با تمهیدات اندیشیده شده و با توجه به نیاز بی‌شمار زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به دریافت خدمات تصویربرداری MRI در ساعات پایانی شب و بامداد در مشهد مقدس و هم‌چنین کمبود پشتیبانی مراکز تصویربرداری‌ شبانه‌روزی در سطح شهر، ارائه خدمات تصویربرداری MRI در شیفت شب و نیز روزهای تعطیل از سال گذشته فعال شده است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا ساعت 3 بامداد به صورت کامل فعال و پذیرای مراجعه‌کنندگان است.

هم‌چنین برای ایجاد تسهیلاتی در دسترسی مراجعان به خدمات، نوبت‌دهی آنلاین در سایت بیمارستان فوق تخصصی رضوی راه‌اندازی شده و مرتقاضیان با مراجعه به سایت این بیمارستان به آدرس http://razavihospital.ir می‌توانند تصویر نسخه خود را آپلود کرده و منتظر تماس کارکنان این مرکز بمانند.

در همین راستا، با تمهیدات در نظر گرفته شده برای حضور کمتر مردم در مراکز درمانی جهت امور غیرضروری، جوابدهی نتایج تصویربرداری به زودی به صورت اینترنتی برای مراجعان ارسال خواهد شد.

دستگاه سی‌تی‌اسكن اسپیرال مولتی اسلایس 64 با تكنولوژی‌های پیشرفته، این مركز را به یكی از مجهزترین مراكز در استان تبدیل كرده و نیز دستگاه MRI بیمارستان رضوی یكی از جدید‌ترین سیستم‌های MRI با قدرت 1.5T در دنیا با قابلیت منحصر به فرد تكنیك تصویرنگاری موازی (Parallel Imaging) برای نخستین‌بار در ایران و در بیمارستان رضوی مشهد نصب و راه‌اندازی شده است.

مجهز بودن MRI بیمارستان رضوی به این تكنیك باعث شده بود تا ضمن افزایش كیفیت تصاویر، زمان اسكن نیز به حداقل رسیده بیمار كمترین زمان لازم را در تونل مگنت دستگاه سپری کند.

گفتنی است، طی ماه‌های آینده، جدیدترین دستگاه سی تی اسکن 256 اسلایس برای بهره‌مندی بیشتر و بهتر مراجعان، در این مرکز نصب و راه‌اندازی خواهد شد و کمک فراوانی به بیماران قلبی عروقی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha