کد خبر: نهضتى‌ها-باید-از-مسیر-دانشگاه-فرهنگیا
۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵
نهضتى‌ها باید از مسیر دانشگاه فرهنگیان جذب شوند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،محمدرضا احمدی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در سی و چهارمین اجلاس آموزش و پرورش مبنی بر جذب نیرو در آموزش و پرورش فقط از مسیر دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی، اظهار کرد: جذب نیروهای صالح و کارآمد یکی از مسائل مهمی است که همواره در حوزه نیروی انسانی آموزش و پرورش باید مد نظر قانونگذار و آموزش و پرورش باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بر همین اساس برای ارتقای کیفی نیروهای نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش اقدام به برگزاری آزمون برای گزینش از میان پذیرفته شدگان در آزمون بود که در این آزمون حدود 25 هزار داوطلب شرکت کردند.

احمدی ادامه داد: اکثریت شرکت کنندگان در آزمون برگزار شده توسط آموزش و پرورش پذیرفته شدند و داوطلبان پذیرفته نشده، باید از مجرای قانونی و آن هم از ورودی دانشگاه فرهنگیان و شهیدی رجایی جذب شوند.

وی با بیان اینکه بحث‌های زیادی در خصوص جذب نیروهای نهضتی پذیرفته نشده در آزمون در کمیسیون آموزش صورت گرفت، با اشاره به تجمعات صورت گرفته اخیر نهضتی‌ها در برابر مجلس، گفت: مجلس نباید با هر تجمعی نظر خود را تغییر دهد چرا که این قبیل اقدامات موجب ایجاد دیکتاتوری اجتماعی در فضای تصمیم‌گیری کشور می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: در شرایط فعلی می‌توان برای نیروهای با سابقه‌ای چندین سال سابقه تدریس داشته‌اند، دوره‌های آموزشی در دانشگاه فرهنگیان برگزار کرد و پس از آن این عزیزان اجازه تدریس داشته باشند که سازوکار آن نیز باید توسط آموزش و پرورش برنامه‌ریزی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha