کد خبر: نمایشگاه-بین-المللی-باید-در-زمان-مقرر-ر
۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۰۷
نمایشگاه بین المللی باید در زمان مقرر راه اندازی شود/رشد ۷۲ درصدی صادرات در البرز

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اشاره به موضوع مطرح شده از سوی اتاق بازرگانی استان در خصوص قانون مالياتهاي مستقيم ماده ۹۱، افزود: پیگیری های لازم از سوی اتحادیه های مربوطه صورت گیرد.

وی ادامه داد: در جلسات این شورا باید علاوه بر اعضای اصلی ستاد، نماینده رسته های شغلی حضور یابند تا در جریان مصوبات و اقدامات این حوزه قرار گیرند و در تصمیم سازی مشارکت داشته باشند.

شهبازی گفت: راه اندازی نمایشگاه بین المللی یکی از مطالبه های مهم و اصلی مردم و بویژه فعالان اقتصادی استان است از این رو باید طبق آنچه وعده داده شده در موعد مقرر، محقق شود.

وی افزود: مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در راستای رونق و جهش تولید، صادرات و پویایی چرخه اقتصادی استان بسیار حائز اهمیت است بنابراین باید به جد اجرایی شود و کسانی که در این راستا کوتاهی کنند مورد بازخواست قرار می گیرند.

استاندار البرز اضافه کرد: فرصت ها محدود است از این رو باید زمان را غنیمت شماریم و در راستای تحقق اهداف، برنامه ها و وعده ها با اهتمام ویژه ای وارد میدان شویم.

وی با اشاره به نقش تسهیل گری دولت در امور تولید و تجارت، گفت: بخش خصوصی البرز بسیار متعصب و کوشا هستند و حتی در بدترین شرایط اقتصادی نیز به حفظ چرخه تولید و اشتغال پرداخته اند بنابراین باید تدابیر لازم را جهت تسهیل در امور تولید، صنعت و صادرات در البرز تا جای ممکن اتخاذ کرد.

شهبازی با بیان اینکه در این برهه حساس البرز توفیق رشد ۷۲ درصدی صادرات را یافته، افزود: البته در شرایط کنونی با وجود تحریم های ناجوانمردانه و روندی که بواسطه شیوع بیماری عالمگیر کرونا بوجود آمده است، محدودیت های جدی ایجاد شده ولی مجموعه دولت در جهت تسهیل و رفع موانع از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha