کد خبر: نقش-سازنده-فعالیت-شبانه-روزی-بهورزان-د
۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» در این پیام ضمن تبریک این روز، ارتقای سلامت جامعه را مرهون تلاش های بهورزان دانست.

در متن این پیام آمده است:

دوازدهم شهریور ماه فرصت مغتنمی است که قدر بدانیم و تجلیل کنیم از سربازان خط مقدم عرصه سلامت.

بهورزان به عنوان سربازان خط مقدم نظام سلامت کشور، نقشی بسیار حیاتی را در سلامت ‌جامعه‌ بر عهده دارند. بهورزان بهترین پیام ‌آوران سلامت در کشورند که با تلاش چشم نواز و فعالیت شبانه روزی، نقش مهمی در پیشگیری از بیماری ‌ها و صیانت از سلامت مردم دارند.

بی شک بخش بزرگی از موفقیت های بزرگ نظام سلامت که تأثیری بنیادین در ارتقای سلامت جامعه داشته است مرهون تلاش های دلسوزانه و مسوولانه بهورزان عزیز است.

به همین مناسبت فرا رسیدن دوزادهم شهریور ماه، روز بهورز را که برای پاسداشت و قدردانی از خدمات ارزشمند این عزیزان نامگذاری شده است گرامی داشته و از زحمات و تلاش های مستمر این عزیزان در همه زمینه ها به ویژه در زمینه پیشگیری و مبارزه با بیماری کووید ۱۹ که از زمان شیوع تا کنون بدون هیچ چشمداشتی، با حضور فعال و ایثارگرانه برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت مردم عزیز استان کوشش نموده اند، تشکر و قدردانی می نمایم و به این عزیزان خسته نباشید عرض می کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha