کد خبر: نظام-پرداخت-عادلانه-یکی-از-مطالبات-اصل
۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۴

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از سازمان نظام پرستاری ،حسین جعفری گفت: یکی از برنامه های سازمان در آغازین روزهای شروع به فعالیتش جذب نیرو پرستاری بوده، که خوشبختانه با پیگیری ها و جلسه های مکرری که با مسئولین انجام شده، سازمان نظام پرستاری در زمینه جذب نیرو و... به موفقیت های چشم گیری دست یافته است.

عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری ادامه داد: وعده پرداخت و اجرای  فوق العاده ویژه و فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری باعث افزایش انگیزه و کارآیی پرستاران و متصدیان مشاغل بهداشتی شد و پرداخت فوق العاده ویژه و استخدام نیروی پرستاری از جمله کارهای بزرگ سازمان نظام پرستاری در این دوره می باشد.

جعفری درباره نقش پرستاران در ایام کرونا بیان کرد: همواره شاهد خدمات ارزنده پرستاران به بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بوده‌ایم. از زمانی که پرستاران پشت خط مقدم از جانبازان 8 سال دفاع مقدس پرستاری کردند تا امروز که جان عزیز ‌خویش را شجاعانه در خط مقدم مبارزه با بیماری‌ کرونا به خطر می اندازند؛ شایسته است به پاس قدردانی از تلاش های این عزیزان پیگیر اجرایی شدن مطالبات آنها باشیم و دولت به وعده های خود عمل کند.

وی ادامه داد: بحث پرداخت عادلانه یکی از مطالبات اصلی پرستاران می باشد که سازمان نظام پرستاری به دقت نظارت بر اجرای پرداخت معوقات و کارانه های پرستاران را دنبال می کند.

عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری خاطر نشان کرد: مشکلات و فشار‌هایی که در روز‌های نخستین شیوع کرونا در کشور بر بیمارستان‌ها وارد آمد، با مدیریت و مشارکت پرستاران مرتفع شد و می‌طلبد مردم نیز در این راستا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند که هم خودشان سلامت باشند و هم پرستاران خسته نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha