کد خبر: نظارت-میدانی-مجلس-با-اولویت-مناطق-محرو
۱۷ دی ۱۳۹۹، ۹:۱۴

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف که با هدف نظارت میدانی در استان چهارمحال و بختیاری حضور یافته، صبح امروز (چهارشنبه 17 دی) پس از ورود به فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه براساس برنامه های قبلی و رویکرد تحولی مجلس، نظارت میدانی از اولویت های کار این قوه است، گفت: نظارت های میدانی با اولویت مناطق محروم صورت می گیرد که در این  سفر که سومین بازدید و نظارت میدانی مجلس است، به استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد آمدیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده  و براساس شاخص های مختلف کشور، استان چهارمحال و بختیاری در زمینه های مختلف، فاقد امکانات لازم و مورد نیاز است، به همین جهت این استان را در اولویت قرار دادیم. برای ما توفیق است که در خدمت مردم عزیز، ولایتمدار، شهیدپرور و مسئولان این استان باشیم و از مناطق محروم، حوزه های مختلف صنعتی و... استان در این 48 ساعت بازدید و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در این سفر نسبت به مسائل و مشکلات مختلف استان چهارمحال و بختیاری به یک جمع بندی خوب برسیم، تصریح کرد: با عنایت به اینکه در آستانه بررسی لایحه بودجه 1400 هستیم، لازم است در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های سال آینده، تصمیمات خوبی برای تکمیل و پیشرفت پروژه هایی که در برنامه بازدید و نظارت میدانی است، بگیریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha