کد خبر: نظارت-بر-عملکرد-یک-هزار-و-135-نانوایی-در-ای
۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۵۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: 40 درصد شکایات مردمی ناشی از رعایت نشدن دستورالعملهای بهداشتی در دوران کرونا مربوط به نانوایی هاست از همین رو بازدید از نانوایی ها  توسط کارشناسان بهداشت با شدت بیشتری انجام می شود.

مهندس حسنی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها بعنوان یکی از واحدهای صنفی مهم که تعداد زیادی از جامعه به صورت مستمر به آنجا مراجعه دارند، گفت: در ایام نوروز بازدیدهای بهداشتی از این صنف به صورت ویژه توسط بازرسان بهداشت محیط در حال اجراست.

وی خاطر نشان کرد از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 1135 نانوایی مورد بازدید بهداشتی قرار گرفته است و در این مدت 111 واحد نانوایی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اخطار گرفته و 5 نانوایی نیز پلمب شده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بداشت دانشگاه تصریح کرد : براساس دستورالعمل های بهداشتی افرادی که در نانوایی در قسمت پخت فعالیت می کنند نیاز به استفاده از ماسک ندارند ولی افرادی که در خمیرگیری و فروش کار می کنند موظف به استفاده از ماسک هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha