کد خبر: نصراله-سجادی-امیدوارم-کاروان-ایران-نت
۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۶
نصراله سجادی :امیدوارم کاروان ایران نتایج خوبی کسب کند
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو در مورد  عملکرد کاروان ورزشی ایران تاکنون اظهار داشت: آنچه خبر خوبی بود پیروزی ورزشکار ما در تیراندازی و کسب طلا در روز نخست بود و تاثیر روانی خوبی بر کاروان داشت و امیدوارم در روزهای آینده نیز خبرهای خوبی را بشنویم.
وی در خصوص نتایج والیبال گفت:  والیبال تیم منسجمی دارد و به نظرم خوب کار کردند و با آمادگی آمدند.  نتیجه بازی اول آنها مقابل لهستان خوب بود و در سالن بودم و دیدم تیم ما تاکتیک و تکنیک داشت بعلاوه مهارت‌های فردی بازیکنان خوب بود. سرمربی به خوبی در مقابل تیمی که  از شانس های مدال المپیک است، تیمش را رهبری کرد.لهستان ممکن است از  ایران باخته باشد ولی نمی توان گفت تیم خوبی نیست و سوابق آن نشان می‌دهد که یک تیم حرفه ‌ای است.بسکتبال نیز تیم خوبی است و بچه ها زحمت کشیدند.
وی در مورد نتایج تکواندو گفت: تکواندو نتایج خوبی در المپیک نگرفت. جدا از ناهید کیانی که توقع مدال از او نبود،پسران باید بهتر ظاهر می‌شدند و هم فدراسیون و هم کارشناسان باید علت آن را پیدا کنند و فدراسیون باید چاره‌ای بیندیشد.
سجادی تصریح کرد: در دهکده و همچنین ورود تیم‌ها و ورزشکاران به ژاپن مشکلی نداریم. اوایل روند کار در فرودگاه کند بود و تراکم ورود ورزشکار وجود داشت. یکی از بزرگترین مشکل برگزار کننده مسابقات که هنوز هم حل نشده است مربوط به حمل و نقل است. در دوره های قبل راننده از قبل مشخص بود اما اینجا باید از روز قبل ماشین خودمان را رزرو کنیم. همین امروز ازساعت ۱۰ تا ۱۰:۴۰ در گرما معطل بودیم بعد هم راننده در شهر گم شده و انقدر دیر شد که تصمیم گرفتم به جای بدمینتون به سالن بوکس بروم. در جلسه سرپرست کاروان ‌ها که هر دو‌سه روز یکبار برگزار می‌شود ۹۰ درصد کشورها اعتراض می‌کنند ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتد.
وی افزود: از نظر تغذیه و بهداشتی شرایط بسیار خوب است ولی به خاطر حفظ شرایط و کنترل اعتراضات، هر روز تست می‌گیرند من تاکید کردم که  ورزشکاران هر روز تست بدهند تا بهانه‌ای ایجاد نشود.
یک نفر در پرواز کنار خوش‌خبر و فرزام از تیم والیبال بوده و کرونایش مثبت شده ولی این دو نفر با وجود تست منفی، ۵ روز قرنطینه شدند.
سجادی در مورد نتایج کاروان گفت: پیش‌گویی نمی‌توانم بکنم ولی امیدوارم کاروان ایران در توکیو نتایج قابل قبولی کسب کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha