کد خبر: نسخه-الکترونیک-در-استان-مازندران-با-سر
۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد خورشیدی در جلسه تخصصی روسای کانون های بازنشسته غرب مازندران از اقدامات خلاقانه و تحول آفرین مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص نسخه نویسی الکترونیک و طرح 3070 تقدیر کرد.

دکتر خورشیدی در این دیدار که معاونین، روسای ستادی، رئیس بیمارستان رازی شهرستان چالوس و دیگر روسای مراکز تابعه درمانی نیز حضور داشتند، ضمن تشکر از نمایندگان پرتلاش مجلس در خصوص پیگیری مطالبات منطقه، از برنامه های توسعه ای معاونت درمان سازمان همچنین ستاد مدیریت درمان استان در ارتقاء  بخش های مختلف بیمارستان رازی شهرستان چالوس و شهرستان های دیگر غرب استان خبر داد.

وی بر ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی به جامعه هدف تاکید و ادامه داد: ارتباط  روسای مراکز تابعه با کانونها از وظایف سازمانی ماست و  تاکید داریم با تعامل  در امر خدمت رسانی تلاش مضاعف نمایید.

دکتر خورشیدی همچنین از اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک و حذف دفترچه های درمان تامین اجتماعی از اول اسفند ماه سال جاری خبر داد.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: از اول اسفندماه سال‌ 99 صدور دفترچه درمانی در تمامی شعب و کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی متوقف شد و تمامی افراد تحت پوشش این سازمان می‌توانند با ارائه کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه درمانی در اختیار خود از خدمات تشخیصی و درمانی مورد تعهد سازمان برخوردار شوند.

دکتر خورشیدی در تبیین و تشریح اجرای نسخه نویسی الکترونیکی گفت: طرح خلاقانه و تحول آفرین مدیر عامل محترم سازمان در خصوص نسخه نویسی الکترونیکی و ارائه خدمات متعدد غیرحضوری باعث عدم مراجعات حضوری بیش از 45میلیون نفر به مراکز درمانی و شعبات بیمه ای، کارگزاریها و ... در سراسر کشور خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران از آمادگی شرایط و ایجاد بستر های مناسب حوزه معاونت درمان سازمان و پشتیبانی و اجرای این طرح ازسوی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران خبر داد و اضافه کرد: با برگزاری جلسات متعدد، برنامه ریزیها و رایزنی های لازم با مراکز بیمارستانی و درمانی تابعه، همچنین نهادها، سازمانها و ادارت مرتبط و اطلاع رسانی همراه با هماهنگی و تعامل با کانونها و مراکز طرف قرار داد، همچنین با کلیه ذینفعان و جامعه هدف و بیمه شدگان صورت گرفته است و این طرح دراستان مازندران از اول اسفند ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

دکتر خورشیدی ادامه داد: از آنجایی که  نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی و ارتقاء سطح آگاهی بخشی جامعه، مطبوعات، رسانه ها، خبرگزاریها و مدیران شبکه های اجتماعی و دیگر فعالان این عرصه در این خصوص بسیار تعیین کننده و تاثیر گذار است، از اینرو از همه رسانه  و فعالین اجتماعی به ویژه صدا و سیما درخواست مساعدت داریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران همچنین در راستای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی با دکتر حسن نژاد معاون سیاسی استانداری مازندران دیدار و به تشریح و تبیین این طرح و حذف دفترچه های کاغذی و عدم چاپ آن از ابتدای اسفند ماه سال جاری پرداخت.

دکتر خورشیدی گفت: با اجرای این  طرح خلاقانه ما شاهد تحول در نظام بهداشت، سلامت و حوزه تامین و رفاه کشور خواهیم بود.

دکتر حسن نژاد نیز ضمن تشکر از مدیر درمان استان مازندران و همکاران در خصوص این اقدام موثر، بر اجرای صحیح و کامل آن در استان تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha