کد خبر: نتایج-کار-فرهنگی-ملموس-و-قابل-اندازه‌
۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۲۲
نتایج کار فرهنگی ملموس و قابل اندازه‌گیری نیست

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، فاطمه رحمانی درباره استقبال پایین نمایندگان از حضور در کمیسیون فرهنگی، اظهار کرد: مباحث فرهنگی، بسیار گسترده و پیچیده است لذا این امور نیاز به تخصص ویژه‌‎ای دارد که شاید همه نمایندگان در این زمینه تخصص و علاقه‌مندی ندارند.

نماینده مردم مشهد و کلات در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از دلایل استقبال نه چندان بالای نمایندگان از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس را ملموس نبودن نتایج کار فرهنگی برشمرد و افزود: برای نمونه با وجود تمامی اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی فضای مجازی اما این فضا همچنان نیاز به کار جدی دارد و مشخص نیست چه اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی کار سهلی نیست و به راحتی نمی‌توان در این خصوص گزارش کار به مردم ارائه کرد، ادامه داد: همین مسئله یکی از دلایل رغبت پایین نمایندگان به حضور در کمیسیون فرهنگی است.

این نماینده مردم در مجلس تأکید کرد: البته تعداد نمایندگان اقتصادی در این دوره بیشتر از نمایندگانی است که در حوزه فرهنگی کار کرده‌اند، لذا اگر قرار باشد کار تخصصی در مجلس صورت گیرد، نمایندگان تمایل دارند در حوزه‌هایی که پیش از این سابقه کار اجرایی داشته‎اند، فعالیت کنند.

رحمانی، یکی از اولویت‌‎های اصلی کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم را ساماندهی شبکه ملی اطلاعات برشمرد و گفت: افزون بر این تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی از اولویت‌‎های مهم کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم است.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: مباحث مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری نیز باید سرلوحه کار کمیسیون فرهنگی قرار در حوزه تقویت معنویت، اخلاق و خانواده قرار گیرد تا مجموع این موارد به اصلاح سبک زندگی کمک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha