کد خبر: نتایج-چهل-و-هفتمین-دوره-آزمون-پذیرش-دست
۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۸:۱۷

به گزارش گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، متن اطلاعیه مرکر سنجش آموزش پزشکی به شرح زیر است:

با سپاس بيكران به درگاه ايزد منان و تبريك به پذيرفته شدگان چهل و هفتمين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي، مراتب ذيل جهت اطلاع كليه افراد پذيرفته شده اعلام مي گردد:

1-شروع به دوره كليه پذيرفته شدگان از روز شنبه 3/8/99 و مهلت ثبت نام از روز دوشنبه مورخ11/7/1399لغايت روز چهارشنبه مورخ 13/7/1399در دانشگاههاي علوم پزشكي محل پذيرش مي باشد. پذيرفته شدگان محترم شايسته است جهت اطلاع از برنامه ثبت نام، قبل از مراجعه به دانشگاه نسبت به مراجعه به وبگاه اينترنتي دانشگاه اقدام نمايند.

2- كليه پذيرفته شدگان در هنگام ثبت نام، ملزم به ارائه اصل مستندات ثبت نامي، منطبق با سهميه پذيرش به دانشگاه علوم پزشكي محل پذيرش مي باشند.

3-سپردن اسناد تعهدات خدمات قانوني منطبق با نمونه اسناد موجود در دانشگاههاي علوم پزشكي و متناسب با سهميه پذيرش در موعد ثبت نام دستياران الزامي مي باشند.

4-شروع به دوره پذيرفته شدگان فاقد سند تعهد محضري فاقد وجاهت قانوني مي باشد.

شايان ذكر است عدم تكميل مراحل ثبت نام در مواعد مذكور و يا عدم شروع به دوره در تاريخ فوق الذكر به منزله انصراف قطعي دستيار شناخته مي گردد .مطابق مصوبات شوراي آموزش پزشكي و تخصصي منصرفين از ثبت نام به هر دليل، از شركت و پذيرش در آزمون پذيرش (دوره48)محروم مي باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha