به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت؛ علی نیکزادثمرین نایب رییس مجلس شورای اسلامی که با هدف نظارت میدانی و بازدید از طرح ها و پروژه های عمرانی شهرستان‌های مراغه و مالکان به استان آذربایجان شرقی سفر کرده، صبح امروز (سه‌شنبه 21 بهمن ماه) وارد فرودگاه تبریز شد.

براساس این گزارش؛ نایب رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه تبریز مورد استقبال مسئولان عالی رتبه استان آذربایجان شرقی، نمایندگان استان در مجلس قرار گرفت.

هدف از این سفر که به دعوت سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان و علی علی زاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس صورت گرفته، نظارت میدانی و بازدید از طرح های عمران شهری و روستایی شهرستان‌های مراغه و ملکان و همچنین ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های دولتی و تعیین سهم هر کدام از دستگاه‌ها جهت پیشبرد این پروژه ها است.

گفتنی است در این سفر، روح اله متفکرآزاد  عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو و تعدادی از معاونین ارشد وزارت خانه‌ها، نایب رییس مجلس شورای اسلامی را همراهی می کنند.

بر اساس تجربه سفرهای گذشته نایب رییس مجلس شورای اسلامی, یک ماه پس از سفر، جلسه پیگیری در مجلس برگزار و تحقق مصوبات پیگیری می شود. همچنین در این سفر به علت رعایت پروتکل های بهداشتی، دیدار و ملاقات مردمی پیش بینی نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha