کد خبر: میلنر-لیورپول-برای-برد-مثل-تیم‌های-بز
۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، شب گذشته لیورپول به سختی برنده بازی با لسترسیتی در آنفیلد شد.نایب قهرمان فصل قبل بعد از آنکه دقیقه 40 توسط سادیو مانه به گل برتری رسید، در دقیقه 80 دروازه‌اش به روی جیمز مدیسون باز شد.

شاگردان کلوپ در فاصله 10 دقیقه تا پایان بازی، برد از دست رفته می‌دیدند اما آنها دست از تلاش برنداشتند و امیدوار به کار ادامه دادند تا این که در پنجمین دقیقه وقت اضافه،‌جیمز میلنر از روی نقطه پنالتی گل برتری رازد.

میلنر بعد از بازی اظهار داشت:ما همان کاری را کردیم که همه تیم‌های درجه یک می‌کنند؛ این که تا آخرین لحظه بازی، پرتلاش به کار ادامه می‌دهند.

بازیکن 4 سال گذشته سرخ‌پوشان ادامه داد:حتی اگر در آن بازی، تیم در بهترین شرایط نباشد و بهترین بازی ممکن را انجام ندهد، باز به کار ادامه می‌دهند.در این حالت همه دنبال راهی می‌گردند تا برنده شوند.لیورپول نیز همین کار را کرد تا برنده شد.

ستاره قدیمی آنفیلدی‌ها افزود:قبلا هم چنین کاری را چندین بار انجام داده بودیم.گاهی شانس با شما همراه می‌شود. به هرحال تیم‌های بزرگ همواره در تلاش هستند که مشکل را حل کنند و برای خود موفقیت کسب کنند.

میلنر که تاکنون 125 بازی برای تیمش انجام داده و 17 گل زده، در مورد بازی نیز عنوان کرد:نیمه اول بازی نزدیک به هم و فشرده بود.البته در نیمه دوم صاحب موقعیت شدیم.خود من چندین موقعیت گل داشتم.می‌توانستم در هر حال یک گل بزنم که اینگونه نشد.تا این که در آخرین بازی گل زدم.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha