کد خبر: میزان-توزیع-مرغ-در-گیلان-به-بالای-۲۰۰-تن
۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، فرهاد دلق پوش افزود: بر اساس گزارشهای واصله در خصوص بازار مرغ، توزیع میزان مرغ به بالای ۲۰۰ تن در روز رسیده است و از 700 تن سهمیه مرغ منجمد گیلان تاکنون 584 تن توزیع گردیده که مابقی نیز به تدریج در ماه آینده، جهت حفظ تعادل به بازار تزریق می شود.

دلق پوش تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه معاونت بازرگانی وزارت صمت از آبان ماه سال جاری تا خردادماه سال ۱۴۰۰ ماهانه مقدار ۱۲۶۷ تن شکر برای بخش خانوار استان در نظر گرفته شده است.

دلق پوش ادامه داد: طی چند روز گذشته ۳۱۴۸ تن سهمیه جدید روغن بخش صنعت به شرکتهای تولید روغن گیلان تخصیص داده شده است که راساً این سهمیه به شرکتهای تولیدی روغن استان از طریق انجمن صنفی روغن نباتی کشور داده می شود.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان از اختصاص سهمیه راهبردی 964 تنی روغن مصرفی خانوار، علاوه بر 640 تن قبلی، سخن گفت و افزود: برای شرکت متخلفی که سهمیه محرم و صفر استان گیلان را تحویل ندادند، پرونده تخلف خارج از شبکه صادر و برخورد قانونی انجام شد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان خاطر نشان کرد: بر اساس روال هرساله، جهاد کشاورزی برای تامین میوه شب عید مثل پرتقال و سیب و معرفی مباشر جهت خرید باید اقدام نماید.

گفتنی است در این جلسه گزارش وضعیت بازار و اقدامات صورت گرفته به منظور تامین کالاهای مورد نیاز مردم از توزیع مرغ و گوشت سایر کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی آخرین وضعیت گندم و کیفیت آرد و همچنین بررسی پرونده های تخلف از سوی اتاق اصناف و سازمان صمت و تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha