کد خبر: میرزاجانپور-نمی‌توان-لیگ-ایران-و-ایت
۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۵

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، درمورد شرایط تیم والیبال شهرداری ورامین در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تمام تیم دست به دست هم دادیم تا توانستیم به صدر جدول برسیم و این جایگاه را حفظ کنیم. تمرینات بسیار سختی داشتیم و هفته به هفته بهتر شدیم. از هواداران هم باید تشکر کنم که همیشه حامی ما بودند. من هم اگر به تیم ملی دعوت شدم قطعاً حاصل تلاش تمام بازیکنان تیم بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته شرایط خوبی در تیم کاستلانا داشتم، ادامه داد: سال گذشته مشکلاتی برای تیم ما پیش آمد و 9 بازی را با نتیجه 3 بر 2 باختیم. شروع خوبی داشتیم، اما مصدومیت و جدایی چند بازیکن کار را برای‌مان سخت کرد. من خیلی تلاش کردم تا به تیم کمک کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم. شرایط شخصی خودم سال گذشته خیلی خوب بود، چون انگیزه زیادی داشتم تا به تیم ملی بازگردم.

دریافت کننده ملی‌پوش تیم والیبال شهرداری ورامین درمورد تمرینات تیم ملی، عنوان کرد: تمرینات تیم ملی روند خوبی دارد. صبح و عصر تمرین می‌کنیم. همه بازیکنان آماده هستند، چون هفته‌ای دو بازی در لیگ برتر داشتند. من سخت می‌جنگم و هر چه در توان دارم در تمرین نشان خواهم داد تا در لیست نهایی ایگور کولاکوویچ و کادر فنی تیم ملی قرار بگیرم.

میرزاجانپور درخصوص تفاوت سری آ ایتالیا با لیگ برتر ایران خاطرنشان کرد: ایتالیا یکی از بهترین لیگ‌های جهان را دارد. تمام تیم‌ها استاندارد بوده و امکانات بسیار خوبی دارند. امسال شرایط تیم‌های داخلی هم در لیگ خوب است، چون بازیکنان تقسیم شده‌اند. تیم‌ها از نظر فنی بهم نزدیک هستند، اما ایرادهای زیادی هم هنوز وجود داشت. در ایتالیا تیم‌ها هر سه یا چهار روز یک بازی برگزار می‌کنند و این در حالی است که ما تمام مسیرها را با اتوبوس طی می‌کردیم. در مجموع نمی‌توان شرایط لیگ ایران و ایتالیا را با هم مقایسه کرد.(فارس)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha