کد خبر: موانع-طرح‌های-صنعتی-اشتغالزا-در-خوزست
۲۰ دی ۱۳۹۹، ۹:۲۵
موانع طرح‌های صنعتی اشتغالزا در خوزستان پیگیری می‌شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، غلامرضا شریعتی در بازدید از کارخانه کنستانتره شهرستان اندیمشک با اشاره به مزایای پروژه هایی نظیر این کارخانه، اظهار داشت: بخشی از نیازهای استان با وجود چنین کارخانه های تامین می شود.

وی افزود: این کارخانه با تولید فرومنگنز و کنستانتره نقش مهمی در تامین فولاد منطقه دارد ضمن اینکه با تقویت و توسعه آن، مناطق مختلفی از مزایای تولید آن برخوردار می شوند.کارخانه کنستانتره اندیمشک

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: در بازار خرید هم این مجموعه حمایت می شود ضمن اینکه برای حمایت و توسعه آن تلاش خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با توسعه این طرح میزان اشتغالزایی آن از ۵۰۰ نفر به یک هزار نفر افزایش یابد.

وی همچنین در بازدید از طرح شیلات اندیمشک برای رفع مشکلات این طرح اشتغالزا قول مساعد داد و اظهار کرد: در نشست با مسئولان سازمان آب و برق موانع نهایی این پروژه که در مرحله آماده افتتاح است نیز مرتفع خواهد شد.

غلامرضا شریعتی در جرین این سفر از نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه، نیروگاه سیکل ترکیبی رفاه، مجتمع فولاد زاگرس، ۲ پروژه پتروشیمی، شرکت تعاونی مهردشت کرخه و چند پروژه دیگر در شهرستان اندیمشک بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha