کد خبر: مهمانی-ناخوانده-برای-پنس-در-بحث-دوم-ریا
۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷
مهمانی ناخوانده برای پنس در بحث دوم ریاست جمهوری!

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، ملتی که به خنده احتیاج داشت حداقل کمی خندید، زیرا مگس از تقسیم کننده‌های پلکسی گلاس فرار کرد که معاون رئیس جمهور مایک پنس را از سناتور کمالا هریس از کالیفرنیا جدا می‌کرد، در جریان بحث معاون ریاست جمهوری چهارشنبه شب در سالت لیک سیتی یوتا. سپس مگس در میان بحث بسته‌های امدادی کنگره و تأییدات قضایی به یک ستاره تبدیل شد.

در حالیکه پنس در حال پاسخ دادن به سوالی در مورد عدالت نژادی بود، این حشره 1 ساعت و 13 دقیقه پس از بحث روی موی نقره‌ای کوتاه معاون رئیس جمهور آرام گرفت. حدوداً دو دقیقه روی آن نشست و سپس پرواز کرد.

معلوم نیست که مگس از کجا آمده است، اما با قضاوت توسط رسانه‌های اجتماعی، بسیاری از مردم خوشحال شدند که این مگس ظاهر شده است.

جواب پنس کم رنگ تر از وجود مگس بود!

مگس در حالی این کار را کرد که پنس در حمایت مجدد خود و پرزیدنت ترامپ از افسران اجرای قانون تأکید می‌کرد. این مگس بیش‌تر از جواب مورد توجه قرار گرفت، که مشخص کرد ترامپ و پنس با اصلاحات مخالف هستند، به عنوان مثال ممنوعیت chokeholds که مدافعان عدالت نژادی به دنبال آن هستند. هریس و شخصی که فرمانده کل وی خواهد بود، معاون سابق رئیس جمهور، بایدن، از چنین اصلاحاتی حمایت می‌کنند.

زمانی که مجری، سوزان پیج USA Today، به پنس بازگشت، مگس پرواز کرد. معاون رئیس جمهور سپس به دفاع از برخی اظهارات ملتهب ترامپ در رقابت نژادی پرداخت.

بایدن و استفاده سریع وی از این اتفاق...

در عرض چند دقیقه، پمگس توسط کمپانی بایدن تحت فشار قرار گرفت، با توییتی که بایدن نشان داد پشت میز تاشو نشسته است و یک مگس-کش را در دست دارد و به سقف نگاه می‌کند. عنوان آن 5 دلار برای کمک به مگس در این کمپین بدهید بود که  پیوند همراه آن، صفحه جمع آوری کمک مالی را باز کرد.

پنس و مهمان ناخوانده

ترامپ پس از مداوا برای COVID-19، پس از تعطیلات آخر هفته در مرکز پزشکی ملی والتر رید، از کاخ سفید این بحث را تماشا کرد. از زمان بازگشت به خانه، او با انرژی زیاد توییت می‌کند. بدون توجه به این اتفاق ترامپ توئیت کرد که مایک پنس بسیار عالی برنده شد.

خودداری ترامپ از استخدام جان بولتون به دلیل سبیل او!

با این حال، احتمالاً خوشایند رئیس جمهوری نبود که یک بار از استخدام جان بولتون به دلیل سبیل او خودداری کرد. مگس نشانه ضعف اقدامات امنیتی نبود، اما تعجب آور بود که درست بر روی جمجمه معاون ریاست جمهوری قرار گرفت و مدت زیادی روی آن باقی ماند. این اولین بار است که این اتفاق در بحث‌ها رخ می‌دهد.

پنس و مهمان ناخوانده

هرچقدر هم که وجود مگس عجیب بود، در مقایسه با زمان قطع صدا در بحث ریاست جمهوری بین فرماندار جیمی کارتر از جورجیا و رئیس جمهور جرالد فورد، قابل مقایسه نبود. درحالیکه این دو نامزد در صحنه فیلادلفیا با یکدیگر بحث و گفتگو می‌کردند، حدود 90 میلیون نفر بدون اینکه بدانند چه خبر است، 27 دقیقه آینده را تماشا کردند. این دو کاندیدا حدود 27 دقیقه تنها ایستادند.

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha