کد خبر: مهابادىهيچ-بازيكن-شايسته-اى-را-ناديده
۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸
مهابادى:هيچ بازيكن شايسته اى را ناديده نمى گيريم

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال داوود مهابادى با بيان اين موضوع اظهار داشت:خوشبختانه در روزهاى گذشته با مربيان مختلف باشگاهها در ليگ برتر و حتى ليگ دسته اول گفت و گو كرديم و از آنها درخواست كرديم تمامى نفرات مستعد و توانمند اين رده سنى را به ما معرفى كنند. من پيش از اين با آقاى پورموسوى سرمربى سابق تيم ملى جوانان هم صحبت كردم و از زحمات ايشان تشكر كردم. خوشبختانه مربيان قبلى تيم ملى جوانان استعداديابى خوبى انجام داده و نفرات شايسته اى را انتخاب كرده اند. تلاش ما هم اين است كه استخوان بندى اين تيم حفظ شود اما از طرفى هيچ بازيكن شايسته اى را هم ناديده نمى گيريم.

مهابادى اضافه كرد:تيم جوانان ظرفيت بسيار خوبى دارد و بخش زيادى از تركيب نفرات تيم مشخص شده اما در چند پست مى توانيم اين تيم را تقويت كنيم و با تعامل باشگاهها مى خواهيم هيچ بازيكن شايسته اى از چشم كادر فنى دور نماند. 

سرمربى تيم ملى جوانان در پايان پيرامون روند آماده سازى و برنامه هاى اين تيم گفت:با همكارى و تلاش مسئولين فدراسيون به دنبال برگزارى بازى هاى تداركاتى همچنين اردوهاى مناسب در فرصت باقيمانده هستيم و البته سعى مى كنيم با رعايت كامل پروتكل هاى بهداشتى با شرايط مناسب براى حضور در مسابقات آماده شويم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha