کد خبر: مناظره-بایدن-در-تگزاس-به‌خاطر-حمله‌ی
۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۲۱
مناظره بایدن در تگزاس به‌خاطر حمله‌ی طرفداران ترامپ لغو شد!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری جو بایدن پس از آزار و اذیت از طرف طرفدار ترامپ، یک رویداد در روز جمعه در آستین، تگزاس را لغو کرد. در انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه، تگزاس به عنوان ایالت میدان جنگ ظهور کرده است و نظرسنجی‌ها نشان می دهد که معمولاً جمهوری خواهان اکنون فقط با فاصله خیلی کمی طرفدار رئیس جمهور دونالد ترامپ است. مبارزات انتخاباتی بایدن یک رویداد جمعه را در این ایالت برنامه ریزی کرد تا در آخرین لحظه از پشتیبانی استفاده کند. اما هنگامی که اتوبوس مبارزات انتخاباتی بایدن به آستین رفت، با محاصره تظاهرکنندگان طرفدار ترامپ مورد استقبال قرار گرفت و منجر به آنچه یکی از نمایندگان مجلس تگزاس آن را به عنوان تشدید بسیار فراتر از محدودیت‌های امن توصیف کرد، شد.

کمپین ترامپ به این روش در تگزاس افتخار می‌کند!

این لغو در حالی صورت می‌گیرد که نگرانی ملی از ارعاب رای دهندگان وجود دارد، تاکتیکی که کمپین ترامپ به طور ضمنی تایید کرده است. مبارزات انتخاباتی بایدن در تگزاس دکتر اریک سروینی مورخ برای کمک به توقف کارزار بایدن در حال رانندگی بود که از یک سری وانت در امتداد بزرگراه فیلمبرداری کرد، بسیاری از آن‌ها پرچم ترامپ را در هوا حرکت می‌دادند. Cervini در توییتر خود نوشت: رانندگان منتظر کمین کردن اتوبوس انتخاباتی بایدن / هریس بودند که از سان آنتونیو به آستین می‌رفت. وی ادعا كرد: این حامیان ترامپ، كه بسیاری از آنها مسلح بودند، اتوبوس را در بین ایالت محاصره كرده و سعی در هدایت آن به خارج از جاده داشتند. آنها از پلیس بیشتر بودند و در نهایت به ماشین پلیس ضربه زدند. یکی از کارکنان ستاد انتخاباتی بایدن به روزنامه دیلی بیست گفت که طرفداران ترامپ اتوبوس را در بزرگراه محاصره کرده و جلوی آن سرعت خود را کاهش می‌دهند و تلاش می‌کنند آن را متوقف کنند یا از جاده خارج کنند. این مقام عکسی را که در اتوبوس گرفته شده است، کامیون‌های ترامپ را نشان می‌دهد که قسمت جلوی خودرو را احاطه کرده اند. کارکنان این اتوبوس با پلیس تماس گرفتند که به اتوبوس کمک کرد تا به مقصد برسد.

مبارزات بایدن با جرم و جنایت لغو شد، اما کسی دستگیر نشد!

این یک تخلف رانندگی و اقدام به قتل است. چرا کسی دستگیر نشده است؟ - صاحبان بدهی دانشجویان را تحت تعقیب قرار می‌دهد (mcbyrne @) ترامپ جونیور در ویدئویی در آستانه رویداد جمعه توسط نامزد بایدن، سناتور کمالا هریس، طرفداران پدرش را تشویق کرد تا در رویداد هریس حاضر شوند. مبارزات انتخاباتی بایدن در تگزاس وی گفت: هی لاردو، دون جونیور اینجاست. من شنیدم که شما برای قطار ترامپ مشارکت بسیار خوبی داشتید. خیلی خوب است اگر همه با هم جمع شوید، به مک الن سر بزنید و به کامالا هریس یک استقبال خوب از قطار ترامپ بدهید. بیرون بروید، کمی لذت ببرید، لذت ببرید. رای دادن و آوردن همه دوستان خود را فراموش نکنید. بیایید به آن‌ها نشان دهیم که تگزاس هنوز به عنوان کشور ترامپ قدرتمند است. بچه‌ها به آنجا بروید. به نظر می‌رسد برخی از هواداران ترامپ به این درخواست گوش فرا داده‌اند. حداقل یک رویداد در فیس بوک با بیش از 700 پاسخ، که توسط The Daily Beast مشاهده شده است، طرفداران ترامپ را ترغیب می‌کند تا روز جمعه در یک رویداد هریس در فورت ورث، تگزاس شرکت کنند و به کامالا هریس یک استقبال بزرگ از تگزاس بدهند ..... به روش ترامپ! این رویداد پیش از موعد لغو شذه ذکر شد، اگرچه برگزارکنندگان آن اذعان داشتند که ممکن است برخی از افراد هنوز هم برای شرکت در آن تلاش کنند و این حق شماست. روز شنبه، خود رئیس جمهور از اخبار مربوط به آزار و اذیت اتوبوس مبارزات انتخاباتی بایدن توسط گروه MAGA خوشحال شد و ویدئوی این حادثه را به همراه زیرنویس من عاشق تگزاس هستم توییت کرد.  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha