کد خبر: ممنوعیت-سه-روزه-ورود-غیربومی‌ها-به-او
۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۳
ممنوعیت سه روزه ورود غیربومی‌ها به اورامانات

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نق از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ هوشنگ بازوند در نشست ستاد کرونا استان که با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، رئیس جمهور شخصا ریاست و راهبری ستاد ملی کرونا را بر عهده داشته اند. وزیر بهداشت و معاونین ایشان نیز در طول این بحران کرونا تلاش های بسیار گسترده‌ای را برای کنترل این بیماری انجام داده‌اند که جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

وی افزود: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شامل مدیران، پرسنل اداری، پزشکان و پرستاران در طول این ایام با فداکاری، سلامت خود را به خطر انداختند تا سلامت مردم حفظ شود.

 بازوند تصریح کرد: متاسفانه افزایش آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌ها حکایت از وضعیت نامطلوب استان کرمانشاه دارد. انتظار می‌رود مردم عزیز استان کرمانشاه همانگونه که در ماه‌های گذشته با مشارکت مسئولانه این بحران را مدیریت کردند اکنون نیز انتظار می‌رود با همدلی و همراهی در زمینه کنترل این پیک بیماری، مشارکت داشته باشند.

استاندار کرمانشاه تعطیلی مناطق گردشگری و پر تردد را یکی از راهکارهای کنترل این بیماری دانستن و گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا استان از فردا سه شنبه ساعت دو بعدازظهر تا شنبه هفته بعد ورود به شهرستان های اورامانات تنها برای افراد بومی مجاز است و تمامی اماکن گردشگری این چهار شهرستان تعطیل خواهند بود.

وی تاکید کرد: این تصمیم به خاطر حفظ سلامت شهروندان اتخاذ شده است و انتظار می رود مردم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار کرمانشاه همچنین یادآور شد: معاونت اقتصادی و سازمان صمت باید ماسک مورد نیاز مردم را تهیه و هماهنگی های لازم را برای عرضه آن انجام دهند.

 بازوند وجود تجمعات متعدد در سطح شهر را عاملی برای گسترش ویروس کرونا دانست و گفت: شهرداری موظف است تدابیر لازم در مورد  مراسمات ختم و تشییع را به کار گیرد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: به دلیل اوج گرفتن بحران کرونا در استان کرمانساه مساجد اجازه برگزاری مجالس ختم را ندارند و تشییع جنازه ها نیز با حداکثر ۱۰ نفر برگزار شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha