کد خبر: ملایی-با-ماموران-امنیتی-وارد-تاتامی-می
۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت) مجید زارعیان، در پاسخ به این سوال که موضوع حواشی اخیر که در ژاپن توسط فدراسیون جهانی برای جودو ایران رخ داده است، چه بود گفت: بنده به عنوان سرمربی تیم ملی کنار سعید ملایی در مسابقات جهانی جودو حضور پیدا کردیم اما یک سری برنامه‌های از پیش تعیین شده باعث شد حواشی برای جودو ایران رخ دهد. از مبارزه سوم به بعد ملایی با مامور امنیتی ویزر(رئیس فدراسیون جهانی جودو) به روی تاتامی می رفت، آنها اجازه نمی دادند حتی من برای کوچ در کنار ورزشکارمان باشم. برنامه هایی از پیش تعیین شده بود که جودوکار ایران و رژیم اشغالگر قدس باهم مبارزه کنند، موضوع را کاملا سیاسی کرده بودند، اما باخت ملایی به بلژیک که با تمام وجود در مقابلش ظاهر شد و به زعم کارشناسان تمام تلاشش را برای برد کرد همه معادلات فدراسیون جهانی را به هم ریخت.

سرمربی تیم ملی جودو در ادامه خاطرنشان کرد: طبق قانون هیچ گاه جدول مسابقات قهرمانی جهان تغییر نمی کند، طبق جدول، مسابقه رژیم صهیونیستی بعد از مبارزه ملایی بود، اما جدول را طوری جابه جا کردند که مبارزه ورزشکار رژیم صهیونیستی با جودوکار مصری و بازی ملایی جابه جا شود که خلاف قانون بود.

وی با اعلام اینکه خانواده ملایی هیچ تحت فشار نبوده اند، گفت: متاسفانه این خبر کذب منتشر شده است که خانواده سعید ملایی تحت فشار بوده اند که او مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی بازی نکند، اما این موضوع اصلا صحت نداردو این موضوع را خودشان به سعید القا کرده بودند و کسی از ایران حتی به ما زنگ هم نزد که مبارزه کنیم یا خیر، چه برسد خانواده ورزشکار را تهدید کنیم.

زارعیان در خصوص اینکه چه شد ملایی همراه او به ایران بازنگشت، گفت: بعد از پایان مسابقات با مامور امنیتی و با یک ون بهمراه سعید آمدند هتل، ملایی را بدون اجازه من جابه جا کردند که این کار کاملا غیرقانونی بود او برای برگشت به ایران بلیط داشت، اما ماموران امنیتی نگذاشتند همراه من بیاید و بلیط آلمان برایش تهیه کرده بودند.  وزیر ورزش رژیم صهیونیستی هم در سالن مسابقات حضور داشت و قطعا اگر فشار روانی ویزر نبود، مدال می گرفت.

سرمربی تیم ملی جودو در پایان تصریح کرد: فکر می کنم همه چیز از پیش تعیین شده بود، قبل از سفر به ژاپن، عده ای در ایران با جوسازی ها این اتفاقات را چیده بودند و مرتبا با سعید در تماس بودند.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha