کد خبر: مقابله-جدی-با-قاچاق-کالا-در-سال-جهش-تولی
۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "قاسم رضایی" در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، اظهار داشت: نیروی انتظامی در سطح کشور موضوعات را هدفمند دنبال می کند.

وی با اشاره به نام گذاری امسال به "جهش تولید"که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنوان شد، افزود: یکی از اهداف جدی ناجا در سال جاری مقابله با قاچاق کالاست که در این راستا با تایید و تاکید معظم له پلیس گمرک راه اندازی شد.

این مقام عالی انتظامی با بيان اينكه با راه اندازي پلیس گمرک موفقيت هاي خوبي در پیشگیری از قاچاق حاصل شده،‌ افزود: با راه اندازي و استقرار  اين پليس،‌ توانستیم محموله‌های بزرگ قاچاق را رصد و توقیف کنیم.

سردار رضایی گفت: با تدبیر فرمانده ناجا، قرارگاه مبارزه و مقابله با قاچاق سلاح و مهمات غیر مجاز تشکیل شده و زیر بناهاي آن در حال انجام است.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به مقابله با کالاهای ضدفرهنگی گفت: نیروی انتظامی با آنچه که ریشه های انسانیت و دين را تهدید می کند به صورت هدفمند مقابله و در اين رابطه موفقیت های خوبی نیز به دست آورده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ، یکی از اولویت‌های مهم ناجا است، اظهار داشت: طي 100 روز گذشته بیش از 300 تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی کشف شده است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه دشمنان، فرهنگ ایران را هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: طرح ناظر در بحث حجاب و عفاف در جامعه توسط نیروی انتظامی و با ابتکار فرمانده ناجا در حال اجراست و رويكردهاي جديد آن هم اكنون در دستور كار قرار دارد.

وی با اشاره به مطالبه مردم، مخصوصا استان های شمالی مبنی بر اینکه نیروی انتظامی از سوء استفاده های  افراد سودجو جلوگیری کند، افزود: هرسال حدود 4 ماه طرحي اجرا می شود به عنوان طرح دریا که نیروی انتظامی توانسته با توان مدیریتی خودش، قرارگاهی به همین منظور تشکیل دهد.

سردار رضایی در ادامه به ابتکار فرمانده ناجا در بحث هوشمندسازی پلیس اشاره کرد و گفت: ان شاءالله در حوزه های مختلف راهور، انتظامی و عمدتاً در خدمات دهی به مردم در مرداد ماه امسال مرحله اول طرح هوشمند سازي پليس به صورت رسمی اجرا خواهد شد،‌ یعنی حضور مردم برای خدمات گیری کاهش و بهره وري کار بالا و خطای كاركنان را کاهش می دهد.

وی با بيان اینکه دشمن به دنبال اين است كه آرامش در جامعه را بر هم بزند و مردم هوشمندانه اين توطئه ها را خنثی می کنند، اظهار داشت: نیروی انتظامی نيز در كنار مردم توطئه‌ها را مدیریت می کند و طبق برآوردهاي حاصل شده، كشور،‌ كشور آرامي است.

این مقام عالی انتظامی گفت: امروز ناجا دوران خوبي را طي مي كند،‌ دورانی که مردم نگاهشان به پلیس نگاه محبتی است، برابر نظرسنجی احصاء شده بعد از مدافعان حرم که جایگاه خاصی در جامعه دارند،‌ مردم نمره را به خدمات فرزندان خودشان در نیروی انتظامی داده اند که این باعث خوشحالی و انگیزه کارکنان است.

جانشین فرمانده ناجا با تقدیر از حجت الاسلام "موسوی فرد" نماینده ولی فقیه در خوزستان پیرامون ارتباطی که با انتظامی و مرزبانی استان دارد، تصریح کرد: سردار "عباس زاده" و همکاران در استان خیلی فداکارانه کار می‌کنند و در گرماي طاقت فرسا کاملا میدانی کار را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه سردار "عباس زاده" در خوزستان کارها و توفیقات خوبی داشته‌اند، اظهار داشت: دستگيري تیم های تكفيري و تروريستي بخصوص تيمي که در اصل از بیرون مدیریت می شد یکی از شاهکارهای امنیتی بود، نیروی انتظامی در اين موضوع نسبت به سایر رده های امنیتی خوش درخشید.

جانشین فرمانده ناجا تصريح كرد:‌ در موضوع سرقت، زیرساخت‌های انتظامی دیده نشده به عنوان مثال براي یک خانه پروانه ساخت صادر می‌شود اما مولفه‌های انتظامی در مقابل سرقت مد نظر قرار نگرفته و همچنان كه كارشناس عمران براي پروانه ساخت نظر مي دهد،‌ كارشناس انتظامي نيز بايد نظر دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha