کد خبر: مغز-متفکر-منچسترسیتی-در-راه-آمریکا،-اس
۱۸ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۳۹
مغز متفکر منچسترسیتی در راه آمریکا، اسپانیا یا ژاپن

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، داوید سیلوا در پایان فصل جاری اقدام به ترک منچسترسیتی می کند. او که همیشه به عنوان مغز متفکر تیم تحت امر پپ گواردیولا مطرح بوده، امکان دارد برای ادامه فعالیتش در یکی از لیگ های حرفه ای آمریکا، ژاپن یا اسپانیا بازی کند.

بر اساس اعلام روزنامه دیلی استار، 3 تیم از این لیگ ها در حال رقابت برای همکاری با هافبک 34ساله هستند.

این نشریه نوشت سیلوا در تابستان گذشته اعلام کرد بعد از شروع فعالیتش نزد منچسترسیتی، آخرین فصل حضورش را نزد آبی های آسمانی انجام خواهد داد. به همین خاطر او پیشنهاداتی برای همکاری از تیم های دیگر دریافت کرد.

استار افزود: سیلوا که از سال 2011 در خدمت سیتیزن هاست، ابتدا با پیشنهاد  اینترمیامی آمریکا مواجه شد. این تیم صاحبش دیوید بکام، کاپیتان اسبق انگلیس ات که برای همکاری با سیلوا ابراز علاقه کرده است.اینتر میامی برای اولین بار در فصل آینده در لیگ آمریکا شرکت خواهد کرد و با حضور ستاره اسپانیایی از قدرت بیشتری برخوردار می شود.

نشریه انگلیسی  ادامه داد: دومین پیشنهاد ارائه شده به فرمانده منچستر، بتیس اسپانیاست که حاضر است با او قراردادی 2 ساله امضا کند. البته از ژاپن نیز تیم ویسل کوبه به وی پیشنهاد همکاری کرده است. در این تیم اگر او حضور یابد، در کنار آندرس اینیستا، ستاره پیشین بارسلونا و هموطنش بازی خواهد کرد.(فارس)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha