کد خبر: معاون-باشگاه-اینتر-بیمارستان-های-میلا
۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲

به گزارش گروه ورزشی طبنا( خبرگزاری سلامت)، خاویر زانتی در مصاحبه ای که با شبکه رادیویی کنتینتال انجام داد، از گستردگی بیماری کرونا در کشور ایتالیا ابراز تاسف کرد.

وی اظهار داشت: شمار بیماران مبتلا به کرونا زیاد است. در میلان بیمارستان ها پرشده اند و جای خالی ندارند. پزشکان و همکاران شان بسیار زحمت می کشند. آنها دنبال نجات جان  بیماران هستند. هیچکس انتظار این همه بیمار را نداشت.

این مقام  در مورد وضعیت کرونا در آرژانتین، کشورش نیز بیان کرد: خبردار شده ام که مواردی در از ابتلا به ویروس در آرژانتین دیده شده است.فکر می کنم دولت کاملا متوجه حساسیت مساله شده و اقدامات لازم را به خرج می دهد. امیدوارم آنچه در ایتالیا رخ داد، در آرژانتین روی ندهد.

زانتی همچنین در مورد بهداشت بازیکنان باشگاهش و اینکه 2 مورد ابتلا در یوونتوس گزارش شده نیز اظهار داشت:آخرین بازی ما با یووه بود. تیمی که عنوان شد 2 عضوش مبتلا شده اند . از این بابت متاسف شدیم اما در شرایط کنونی هیچ نشانه ای از ابتلا نداریم. تلاش می کنیم با رعایت اصول بهداشتی با این بیماری مقابله کنیم.

زانتی همچنین در مورد وضعیت تیمش از نظر شرایط تمرینی نیز عنوان کرد:ما باید تا 25 مارس( 6 فروردین 99) در قرنطینه بمانیم. این تصمیمی است که باشگاه گرفته است. بعد باید ارزیابی کنیم اوضاع چگونه است. خود من هم اکنون از خانه کارها را انجام می دهم. ما به اصولی که کارشناسان گفته اند، عمل می کنیم. باشگاه به دقت وضعیت پزشکی و تغذیه بازیکنان را زیر نظر دارد. البته آنها خود در منزل غذا پخت می کنند و که این بهترین و سالم ترین راه است.(فارس)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha