کد خبر: معارفه-سرپرست-هلال‌احمر-سیستان-و-بلوچ
۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۴۲
معارفه سرپرست هلال‌احمر سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان، دکتر محمد گلفشان در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و توانمندی های رسول راشکی برای  میربهاالدین سرپرست جمعیت هلال احمر استان آرزوی موفقیت کرد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، این جمعیت را جمعیتی مردمی دانست و افزود: هر چه هلال احمر استان قوی باشد، مدیران و مردم آرامش بیشتری خواهند داشت، زیرا اگر حادثه ای رخ دهد افرادی آموزش دیده با امکانات لازم حوادث را پوشش خواهند داد.

در ادامه علیرضا میربهاالدین سرپرست جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از رسول راشکی گفت: امیدواریم با کمک و همکاری شما امدادگران، جوانان و داوطلبان پرتلاش بتوانیم خدمتی صادقانه در راستای تحقق اهداف جمعیت هلال احمر داشته باشیم.

در این مراسم،رسول راشکی مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان از همه مدیران، مسئولان، امدادگران و جوانان حاضر در جلسه تقدیر و تشکر کرد و گزارشی از افتتاح بزرگترین پایگاه امدادکوهستان در کشور، ارتقا پایگاه های امداد و نجات از حالت کانکسی به ساختمان، احداث شعبه جدید، افتتاح سالن سینما در مرکز استان، ساخت مهمانسرا چهار واحدی در زاهدان، ساخت سالن جلسات در مرکز استان، افزایش شعب از 14 به 18 شعبه در سطح  استان نام برد.

در ادامه مراسم، سردار باغبانی عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر و حجت الاسلام والمسلمین اصغری حسامیه از زحمات و تلاش های رسول راشکی تقدیر کردند و آرزوی موفقیت برای  میربهاالدین سرپرست جدید داشتند.

همچنین زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استانداری نیز با آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید جمعیت هلال احمر از زحمات رسول راشکی در طول دوران تصدیش تقدیر و تشکر کرد .

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش امدادگران و جوانان گفت: تلاش امدادگران قابل تکریم است آنها می توانند در شورای عالی تصمیم بگیرند و اقدامات ما می‌تواند الگویی برای همه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha