کد خبر: مظلومى-نفراتى-مى-خواهيم-كه-مرد-مسابقه-ب
۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۱

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال تيم ملى جوانان در اولين بازى تورنمنت حافظان سلامت مقابل تيم اميد پيكان پيروز شد و روز يكشنبه در دومين بازى به مصاف تيم ملى دانشجويان مى رود پرويز مظلومى در اين خصوص گفت:بازى اول ما مقابل تيم اميد پيكان بسيار مفيد بود. بچه ها تمرينات سنگينى در دو نوبت صبح و بعد از ظهر داشتند و طبيعى بود از نظر آمادگى بدنى شرايط ايده آلى نداشته باشند. از سوى ديگر مى خواستيم نفراتى را مورد ارزيابى قرار بدهيم كه هنوز در مورد آنها به جمع بندى نرسيده ايم. بيشتر بازيكنان اصلى ما در اين بازى غايب بودند، با اين وجود بازى بسيار مفيدى بود و به خواسته خودمان رسيديم.

مظلومى اضافه كرد:بازى تداركاتى خيلى مهم و اثرگذار است. ما فقط به دنبال انجام مسابقه هستيم. بعضى بازيكنان در تمرين فوق العاده هستند اما در بازى محو مى شوند و عملكرد مطلوبى ندارند، نفراتى مى خواهيم كه مرد مسابقه باشند. تنها بازى تداركاتى است كه براى شناخت بازيكن به مربى كمك مى كند. 

وى در پايان گفت:فشار تمرينات را كم كرده ايم و اميدواريم دو بازى باقيمانده هم براى ما به همين اندازه مفيد و تاثيرگذار باشد. تيم ملى دانشجويان هميشه آماده و قدرتمند است. نفرات خوب و با تجربه اى در رده بزرگسالان دارند كه براى سنجش آمادگى تيم ما بسيار مفيد است. اميدوارم در اين بازى هم عملكرد خوبى داشته باشيم و بتوانيم به اهداف فنى خودمان برسيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha