کد خبر: مشکلی-در-حوزه-تامین-مرکبات-و-مواد-پروتی
۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۰۷

به گزارش خبرنگار شهری طبنا (خبرگزاری سلامت) سعید راد مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران در نشست خبری مجازی با اشاره به اقدامات این شرکت نسبت به جلوگیری از کرونا ویروس اظهار داشت: این سازمان از اول اسفند یک دستور العمل اجرایی را به میادین و بازارها ارایه داده است.

وی با بیان اینکه همه همکاران و غرفه داران از ماسک و دستکش استفاده می کنند، افزود: تقاضا داریم مردم موقع مراجعه به بازارها از دستکش استفاده کنند. اگر هم امکان استفاده برای شهروندان فراهم نیست اجازه دهند همکاران ما خودشان کار دستچین کردن اقلام را انجام دهند تا کمتر با محصولات در ارتباط باشند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران با اشاره به فروش اینترنتی محصولات گفت: فروش اینترنتی نیازمند داشتن سامانه های فروش است امروز به ما چندین سامانه فروش پیشنهاد شده و در این خصوص هم جلساتی برگزار شده است.

راد ادامه به موضوع تغییر حجم فروش و تامین محصولات هم اشاره داشت و افزود: ما هیچ مشکلی در حوزه مرکبات و مواد پروتیینی نداریم.

وی با اشاره به موضوع افزایش ساعت کاری در میادین میوه و تره بار تصریح کرد: ما هر سال از 25 اسفند تا ساعت 21 فعال خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم که به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس از تردد های غیرضرور در میادین خودداری کنند.

  خبرنگار: سیدعلیرضا ریاض

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha