کد خبر: مشهد-میزبان-هشتمین-کنگره-بین-المللی-عل
۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۰۶
مشهد میزبان هشتمین کنگره بین المللی علوم و فناوری نانو

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دبیر علمی هشتمین کنگره بین المللی علوم و فناوری نانو اظهارکرد: این کنگره در محورهای پزشکی نانو،نانوبیوتکنولوژی،نانو شیمی،نانو فیزیک،سیستم های مکانیکی نانو الکترو (NEMS)،همگرایی علم و فناوری (NBIC)،کارآفرینی و تجاری سازی،ملاحظات و مقررات ایمنی نانو،ساخت و توصیف ساختار نانو و محاسبات و مدل سازی نانو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

دکتر محمود رضا جعفری خاطر نشان کرد: این کنگره به همت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و انجمن نانوفناوری ایران و با همکاری انجمن علمی نانوفناوری پزشکی ایران، با حضور پژوهشگران پیشکسوت در زمینه های مختلف فناوری نانو از جمله نانومدیسن، نانوبیوتکنولوژی، نانوفیزیک، نانوشیمی و... از دانشگاه­ها و مراکز تحقیقاتی شناخته شده دنیا، برگزار خواهد شد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: پروفسور خادم حسینی مؤسس و بنیانگذار Terasaki Institute از کشور امریکا، پروفسور فرانک زوکا بنیانگذار Sequus Pharmaceuticals  از دانشگاه کالیفرنیا، پروفسور لیف هوانگ از دانشگاه نورث کارولینا، پروفسور الکساندر سیف علیان از London BioScience Innovation Centre، پروفسور توان لمرز عضو ادیتوریال بورد ژورنال Controlled Release از آلمان، پروفسور بیژن  الماسیان بنیانگذار CaroGen Corporation  از کشور امریکا، پروفسور علیرضا مشفق از دانشگاه شریف و سایر دانشمندان برجسته جهان وکشور عزیزمان از زمره سخنرانان کلیدی این رویداد خواهند بود. در حاشیه کنگره نیز کارگاه هایی با حضور محققان و چهره های شاخص علمی کشور برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی http://cong-icnn2021.mums.ac.ir مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha