کد خبر: مرگ-مشکوک-آزاده-نامداری-مجری-تلویزیون
۷ فروردین ۱۴۰۰، ۲۲:۳۶
مرگ مشکوک آزاده نامداری مجری تلویزیون!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت، غروب هفتمین روز فروردین ماه خبر مهمی در خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت. « بر اساس پیگیر‌های خبرنگار فارس، لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده است. بر اساس پیگیری‌های فارس، پیکر وی جراحت نداشته است و نیروهای اورژانس پس از تماس اعضای خانواده نامداری در ساعت 18 و 30 دقیقه بر بالین وی حاضر می‌شوند.»

آزاده نامداری نهم آذر ماه سال ۶۳ در سنقر کرمانشاه متولد شد. آزاده مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی دارد و به دلیل اجرای برنامه تازه ها در سیمای خانواده معروف شد. فعالیت هنری اش را در شهر زادگاهش در سن هجده سالگی آغاز کرده است و در شبکه زاگرش که شبکه استانی کرمانشاه است برنامه اجرا می کرده است. با کمک مجری محبوب و مشهور برنامه صبح بخیر ایران ( اقبال واحدی ) در تهران فعالیتش را ادامه می دهد.

او یکی از مجریان خوب و تهیه‌کنندگان تلویزیون بود. او با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید. ازدواج او با فرزاد حسنی با حاشبه های زیادی همراه شد. آنان پس از یک سال زندگی عاقبت از هم جدا شدند. او پس از آن با سجاد عبادی ازدواج کرد. نامداری دختر خرد سالی به نام گندم دارد.

خالدی  سخنگوی اورژانس  در باره مرگ نامداری گفت: در ساعت ١٨:٣٨ با اورژانس تهران تماسی از یکی از برج‌های سعادت آباد گرفته و ماموران اورژانس بلافاصله اعزام می‌شوند. مادر خانم نامداری ٢ روز از او بی‌خبر بوده است و امروز به منزل او مراجعه می‌کند و با پیکر بی‌جان او مواجه می‌شود. با توجه به علایم جسد می‌توان گفت که زمان زیادی از فوت خانم نامداری گذشته بوده است و جنازه متوفی تحویل پلیس می‌شود و درباره علت مرگ پزشکی قانونی باید اظهار نظر کند.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: جسد خانم نامداری جراحت ظاهری نداشته است خالدی افزود: ماموران اورژانس پس از ورود به منزل و تایید فوت خانم نامداری جسد را بررسی کردند. پیکر خانم نامداری جراحت ظاهری نداشته و جسد جهت بررسی تخصصی علت فوت به پزشکی قانونی تحویل داده شده است. کوروش جوان، عکاس رسانه‌ها و چهره‌های سینما و تلویزیون، در پیج‌اش اعلام کرده که نامداری، پس از فرزند دخترش گندم، هنگام فوت باردار بوده است. جوان نوشته: «...گندم منتظر داداشش بود...»

هنوز علت مرگ آزاده نامداری از سوی منابع پزشکی و انتظامی مشخص نشده است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha