کد خبر: مرکز-تکمیل-درمان-شهدای-سلامت،یاری-رسا
۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر محسن ذاکریان با اشاره به اینکه بیماران کرونایی که بهبود نسبی پیدا کردند در این مرکز تحت مراقبت قرار می گیرند، گفت :تمام اقدامات مراقبتی برای بیماران، در شرایط کاملا استاندارد از لحاظ بهداشتی و رفاهی در مرکز تکمیل درمان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه این مرکز تا ۱۷۰نفر ظرفیت پذیرش بیمار دارد تصریح کرد: بیماران بستری در مراکز درمانی پس از طی دوره مراقبت در صورت تشخیص پزشک معالج  و  بیمارانی که سرپایی به اورژانس مراجعه می کنند و محل مناسبی برای خود قرنطینه شدن ندارند از این مرکز استفاده می کنند و به هیچ وجه مراجعه حضوری مردم بدون تایید پزشک را به این مرکز مورد قبول نیست.

رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی به طرح مردم یاران اشاره کرد و گفت :با توجه به عود دوباره بیماری و خستگی تیم درمان، تعدادی از نیروهای داوطلب مردمی برای کمک رسانی به تیم درمان ثبت نام کردند و بر بالین بیمار حاضر شدند و به صورت کاملا جهادی بحث روحیه دهی به بیماران و کمک به تیم درمان را بر عهده می گیرند.

وی گفت :بیماران کرونایی به دلیل نبود فردی به نام همراهی، نیاز به توجه ویژه ای داشتند که مردم یاران سلامت این کار را عهده دار شدند.

دکتر ذاکریان اظهار کرد :خیرین و مردم همچنان در کنار تیم درمان بمانند تا بتوانیم بهتر با بحران کرونایی مقابله کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha