کد خبر: مرکز-توانبخشی-جمعیت-هلال-احمر-رفسنجان
۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۰۸

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در سفر یک روزه به شهرستان رفسنجان گفت: با جذب و کمک های خیرین داوطلب؛ مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر رفسنجان مجهز می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در نشست مشترک با امام جمعه و نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار بیان کرد: موقوفات بخش کشاورزی جمعیت هلال احمر احیا شده است و بخش درمانی آن نیز در حال بروز رسانی است.

وی با اشاره به اینکه درآمدهای موقوفات جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان فقط در راستای نیات واقفین در شهرستان هزینه می شود، افزود: درصدد تامین نیازهای بخش درمانی با کمک خیرین و نیکوکاران شهرستان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت های مالی جمعیت هلال احمر در تامین تجهیزات مورد نیاز پایگاه های امدادونجات رفسنجان به حمایت های خیرین و بنگاه های اقتصادی شهرستان نیازمندیم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان در این نشست با اشاره به وسعت و ظرفیت های شهرستان؛ راه اندازی مرکز جامع توانبخشی متناسب با نیاز مردم از ضروریات شهرستان عنوان کرد و گفت: این مرکز در سطح شهر و در دسترس مردم باید راه اندازی شود تا بیمارانی که دوره درمان طولانی سپری می کنند در ایاب و ذهاب مشکل نداشته باشند.

وی با اشاره به قول مساعدت در جذب خیرین با هدف تجهیز مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان افزود: شفاف سازی خدمات موقوفات هلال احمر با ارائه گزارش سالانه؛ در جذب و اعتماد مردم به حوزه وقف و کمک رسانی بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان از خدمات شایسته جمعیت هلال احمر در همه عرصه های امدادی و بشردوستانه نیز تشکر و قدردانی کرد.

نماینده مردم شهرستان انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در این نشست بیان کرد: بزرگ ترین موقوفات جمعیت هلال احمر کشور مربوط به شهرستان رفسنجان است که احیا و رسیدگی موقوفات در اولویت و ضروری است.

حسین جلالی با اشاره به کمبود تعداد پایگاه های امدادونجات در محورهای مواصلاتی شهرستان رفسنجان بیان کرد: تجهیزات امدادونجات جمعیت هلال احمر در پایگاه های امدادی نیز باید تقویت و بروز رسانی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha