کد خبر: مرزهای-ایران-و-عراق-بسته-است؛-مردم-از-حض
۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۹:۱۵
مرزهای ایران و عراق بسته است؛ مردم از حضور در مرزها امتناع کنند

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "احمدعلي گودرزي" در بازدید ميداني از پايانه مرزي شلمچه در جمع خبرنگاران، گفت: طی چند روز گذشته به صورت هوايي پايش نقاط صفر مرزي از چذابه تا شلمچه انجام شد؛ بحمدالله امنيت در مرزهاي کشور ما و عراق کاملا برقرار است و تاکنون مورد خاصي مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه همکاران بنده اقدامات انتظامي و پيشگيرانه در عمق و نقاط صفر مرزي انجام داده اند و با صلابت به ماموریت خود ادامه مي‌دهند، افزود: با مرزبانان کشور عراق گفت وگوی دیپلماسی انجام شده و این کشور هيچ برنامه اي براي پذيرش زائر اربعين ندارد؛ مرزها کاملا بسته هستند و هيچ ترددی در آن صورت نمی گیرد.

اين مقام ارشد مرزباني ضمن قدردانی از لبیک گفتن مردم عزیز به مقتدای خودشان تصریح کرد: مردم ما گوش به فرمان مقام معظم رهبري امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) هستند و توصیه های ایشان را مورد اهتمام قرار داده اند؛ ان شاء الله در روز اربعين از دور به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) عرض ادب خواهند کرد.

سردار گودرزی ادامه داد: ما در مجموعه مرزباني به دنبال سلامت مردم هستيم و ستاد ملي مقابله با کرونا هم یکی از مصوباتش اين بود که تحت هيچ شرايطي زائری به کشور عراق اعزام نشود.

وی با اشاره به اینکه در فضاي مجازي موضوعاتي منتشر شده که صحت ندارد مردم به شايعات توجه نکنند و اخبار مربوطه را از صدا و سيما و رسانه هاي رسمي پيگيري کنند، تاکید کرد: همکاران ما در نيروي انتظامي در تلاش هستند که شیوه نامه های بهداشتي کاملا رعايت شود و به همین منظور، براي جلوگيري از بيماري احتمالي اجازه نخواهیم داد کسی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران ورود کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha