کد خبر: مردم-در-مرکز-توجه-و-احیاء-گمرک-قرار-دارن
۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۹
مردم در مرکز توجه و احیاء گمرک قرار دارند

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،رسول کوهستانی پزوه در نشست با هیات رئیسه خانه صنعت و معدن اصفهان به بسته های حمایتی رونق و جهش تولید گمرک اشاره کرد و بیان داشت : تمام  تلاش خود کرده ایم که آنچه قانون گذار تحت عنوان " گمرک می تواند" بیان داشته به طور کامل برای مردم و فعالان اقتصادی در حداکثر حالت ممکن انجام دهیم .

وی  تسهیلات استرداد حقوق ورودی ، اخذ ضمانت نامه ، ارزیابی در محل و.. برشمرد و. بیان داشت :در سال 98  مبلغ 37 میلیارد و 500 میلبون تومان  استرداد حقوق ورودی از طریق گمرک اصفهان داشته ایم که  55 درصد از استرداد حقوق ورودی کل کشور را به خود اختصاص داده ایم .

این مقام مسئول افزایش فعالان مجاز اقتصادی از 4 شرکت به 21 شرکت را در سال جاری  خبر داد و گفت: یکی از تسهیلات 17 گانه فعالان مجاز اقتصادی اخذ ضمانت نامه بانکی یکساله از زمان درخواست می باشد.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان تصویب راه اندازی پایانه گل و گیاه در استان اصفهان نوید بخش رونق صادرات این محصولات دانست و تصریح کرد : رشد 17 برابری صادرات از طریق کارگو ترمینال فرودگاه شهید بهشتی قابل تقدیر است اما بازهم از کل ظرفیت آن هنوز بهره کامل نبرده ایم .

وی مزایای انبار اختصاصی در خصوص کاهش هزینه های تخلیه ، بارگیری و انبارداری برشمرد و خبرداد: در حال حاضر 34 انباراختصاصی در استان اصفهان داریم که در کشور رتبه اول را دارا هستیم.

رسول کوهستانی پزوه نبود یک بارانداز کانتینری در اصفهان را یک نقطه ضعف دانست و تاکید کرد: گمرک اصفهان با توجه به دارا بودن ریل آهن باز اختصاصی و مجاورت جاده ترانزیتی کشور ظرفیت خوبی جهت با رانداز کانتینر مرکز کشور داراست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha