کد خبر: مردم-خواستار-برخورد-قوای-سه-گانه-با-بی-ع
۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۱۳
مردم خواستار برخورد قوای سه گانه با بی عدالتی‌ها هستند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۵ خرداد) در نطق میان دستور خود ضمن سلام و درود بر انبیای الهی، ائمه معصومین و امام خامنه‌ای و درود بر روح سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، برای ریاست و نمایندگان مجلس یازدهم که به مجلس مردمی و انقلابی شهرت یافته آرزوی توفیق کرد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز باید با باور به قانون اساسی  و قسم خود به دور از شعار زدگی و بر اساس تلاش آگانه در تنظیم قوانین و سبک سازی آن‌‎ها و اصلاح ساختارها به مردم خدمت کنیم و آن‌ها را به دور از سیاست زدگی به مردم خدمت کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: هوشمندی و پاکی در گام دوم انقلاب می‌توانیم مجلس را به رأس امور برگردانیم، اهمیت دادن به کمیسیون‌های تخصصی به دور از لابی گری‌ها و توجه به شایستگی با تقویت اعتماد عمومی به افزایش سرمایه اجتماعی نظام کمک کنیم.

وی یادآور شد: در طول انقلاب همواره در برابر زیاده خواهی آمریکا ایستادگی کرده‌‎ایم و جریان و جنبش مقاومت را در کمال افتخار هدایت کرده‌ایم تا عزتمندی و استقلال کشور در شرایط سخت امروز حاصل استقامت مردم ایران است.

وی اضافه کرد: مردم با  حمایت خویش از نظام اسلامی در راه پر افتخار شهیدان در تشییع سردار عزیز خود همزمان از ناکارآمدی برخی از مسئولان و ساختارها، از بی عدالتی‌ها، از دست بردن به بیت المال گله مندند و خواستار برخورد قوای سه گانه با سوء استفاده‌ها و توجه به معیشت و کنترل و گرانی و توجه به حال جوانان، کارکنان لشکری و کشور و بازنشستگان هستند. این مجلس مقدمه شکل گیری یک دولت انقلابی و مردمی خواهد بود.

وحیدی یادآور شد: این امر زمانی محقق می‌شود که باور داشته باشیم با شجاعت و سلامت می توان به حفظ آب و خاک برای نسل آینده، محیط زیست که باور داشته باشیم با شجاعت و سلامت می توان به حفظ آب و خاک برای نسل آینده محیط زیست سالم برای زندگی سعادتمندانه با ایجاد امنیت غذایی امنیت سرمایه‌گذاری امنیت اقتصادی امنیت سلامت امنیت مرزهای جغرافیایی امنیت در حفظ ارزش پول ملی به زندگی شرافتمندانه رسید و محرومیت ها را پشت سر گذاشت. گرچه خیلی از مسئولین به این موارد باور ندارند.

وی ادامه داد: اینجانب محمد وحیدی فرزندی از دیار خراسان شمالی؛ سرزمین فرهنگ‌ها و معرفت‌ها و باب الرضا علیه السلام؛  دیار هزاران شهید سرافراز، دیار سردار شهید آقا رجب محمدزاده شهید امنیت آبادانی و وحدت، دیار امیر شهید محمد صفا رکورددار شکار تانک در جهان، امیر ماه صورت بسیجی ایرج رستمی جانشین و یاردیرین چمران، دیار سرداران شهید حاج مهدی رهیدی و حاج داوود گریوانی و شهیدان عزیز مدافع حرم و مدافع سلامت، دیدار مردم با نشاط و فرهنگ دوست بجنورد دیار مرزنشینان غیور و نوغاندار و اسب سوار رازجرگلان هستم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: دیار تولیدکنندگان پرتلاش و پهلوانان مانه و سملقان، دیار شهر تاریخی جاجرم در دل جاده ابریشم و دیار صنعتگران و کامیونداران شهرستانی پویایی و تلاش گرمه، بسیاری از صاحبنظران تاکید دارند که برای رسیدن به توسعه و پیشرفت اقتصادی، فقط رشد شاخص‌های اقتصادی مهم نیستند بلکه توجه به شاخص‌های مهم تربیتی، فرهنگی و اجتماعی تاثیر بسزایی در توسعه همه جانبه یک جامعه دارند.

 عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سفر پر برکتشان به خراسان شمالی ضمن تعریف مفاهیم جدیدی همچون سبک زندگی ایرانی اسلامی ایجاد تمدن نوین ایرانی، توجه به تفکر در نسل نوجوان و جوان و لزوم، تحول در همه حوزه های علمی اقتصادی و اجرایی چینین فرمودند که  استان خراسان شمالی از فقیرترین استان‌های کشور است.

وی یادآور شد: خراسان شمالی با دارا بودن استعدادها و پتانسیل بالا می‌تواند با برنامه‌ریزی درست جزو ۱۰ استان برتر کشور در حوزه های مختلف قرار گیرد و این حرکت در توجه به سه حوزه مهم و کشاورزی شامل زراعت، دامداری، باغبانی؛ توجه به صنایع پایین دست و همچنین صنایع وابسته گردشگری است.

 وحیدی خطاب به اعضای محترم هیئت دولت گفت: خراسان شمالی محل بسیاری از صنایع مادر و درآمدزا با ظرفیت صادراتی است آلومینای جاجرم پتروشیمی و سیمان بجنورد فولاد و لوله گستر اسفراین، قند شیروان، نوغانداری رازجرگلان زعفران با کیفیت فاروج فراورده‌های گوشتی مرغوب عشایر ذخایر و گونه متنوع گیاهی داروی خصوصاً گیاهان صنعتی باریجه در مانه و سملقان با این شناسنامه کامل می‌توان ثابت کرد که با نگاه ویژه می‌‎توان این نوجوان را به بلوغ کامل رساند.

وی افزود: در بخش معادن استان خراسان شمالی با وجود 186 معدن از قبیل سنگ‌های معدنی و بوکسیت و کلسیت اگر با بالاترین توان استخراج انجام گیرد، منافع فراوانی در تولید ثروت و رفاه عمومی برای مردم به دنبال خواهد داشت.

وحیدی یادآور شد: قابل توجه همگان باشد که در انرژی‌های تجدید پذیر از 365 روز سال، 330 روز آن آفتابی 8 ساعته در روز و چگالی با د در ارتفاع 30 و 40 متر 200 تا 250 وات بر متر مربع می‌تواند بزرگترین مزارع بادی و خورشیدی کشور را در خود جای دهد.

وی خطاب به وزیر خارجه عنوان کرد: استان خراسان شمالی با مرزی آرام و ایمن به طول تقریبی 300 کیلومتر کشور با کشور همسایه ترکمنستان و مرزنشینان غیور، دوره شکل گیری اقتاد جدیدی را می‌‎توانند در حوزه صادرات شکل دهند، این استان تنها استان مرزی است که با وجود نزدیکی مسیر هیچ گذرگاه گمرکی و ترانزیتی ندارد و سهم مرزنشینان فقط به حفاظت از مرز خلاصه شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: خراسان شمالی بهشت سرمایه گذاری است و لازمه این حرکت سرمایه گذاری در استان است. جاده‌‎ای که 17 میلیون مسافر از آن عبور می‌کنند هیچ اقدامی از سوی دولت صورت نگرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha