کد خبر: مردم-با-جدیت-بیشتری-توصیه-های-بهداشتی-ر
۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ «هوشنگ بازوند» در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان کهبا حضور محمدصادقی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور برگزار شد؛ اظهارداشت: با اجرای طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا «شهید سلیمانی» انسجام و مشارکت مطلوبی در سطح کشور ایجادشد.

وی افزود: کاهش بیش از هزار نفری تعداد بستری ها و‌ تداوم روند کاهشی فوتی ها در آذر و دی ماه ماحصل همین همدلی وهمراهی مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان، بسیجیان و داوطلبانی است که برای مبارزه با کرونا بر اساس اولویت های مشخص شده محله به محله برای قطع زنجیره انتقال کرونا خالصانه و جهادی کار کردند.

بازوند به روند امیدبخش وضعیت شهرستانها به دلیل تلاش های صورت گرفته اشاره کرد و گفت: سپاه، بسیج، کادربهداشت و درمان در طرح شهید سلیمانی کنار مردم بودند و‌ در این طرح که مزین به نام مبارک شهید سلیمانی بود، مشارکت بی نظیری شکل گیرد و‌ نقش آفرینی مردم موفقیت طرح را بیشتر کرد.

استاندار کرمانشاه پیام های طرح شهید سلیمانی را خاطرنشان ساخت و تأکید کرد: این طرح اجماع و انسجام بسیارمطلوبی ایجاد کرد که سبب افزایش سرمایه اجتماعی شد و در واقع نشان داد برای قطع زنجیره انتقال کرونا مشارکتمردم را بیشتر کرد.

مقام ارشد استان ادامه داد: آمار بستری ها از  ۱۲۶۰ نفر، امروز به  ۱۴۰ نفر رسیده و بر این اساس از مشارکت وهمکاری صمیمانه مردم تشکر و قددرانی می نماییم.

وی تاکید کرد: در صورت عدم رعایت توصیه های بهداشتی امکان دارد دوباره وارد پیک بیماری شویم و لازم است تاکید بیشتری روی رعایت پروتکل ها داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha