کد خبر: مردم-اصفهان-ملاحظات-بهداشتی-مقابله-با
۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، عباس رضایی استاندار اصفهان گفت: با بیان اینکه هیچ راهکاری جز رعایت مواردی نظیر استفاده از ماسک، تشکیل ندادن تجمعات و فاصله گذاری اجتماعی وجود ندارد، افزود: باید به این نکته مهم اشاره کنیم که تمام کشورهای پیشرفته و پیشرو جهان هم تنها این راهکار را برای قطع زنجیره انتقال و سرایت ویروس موثر می‌دانند.

وی اظهارداشت: هیچ کارمند یا ارباب رجوعی در دستگاه‌ها و سازمان‌های این استان حق استفاده نکردن از ماسک را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر کارمندی در هر دستگاهی در ارتباط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موازین پیشگیرانه از بیماری کووید-۱۹ بی تفاوت بود باید به هیات‌های رسیدگی به تخلفات معرفی شود.

استاندار اصفهان با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت مردم اضافه کرد: همچنین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به افراد و مراجعه کنندگانی که ماسک نمی‌زنند یا موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خدمات ارائه ندهند.

رضایی یادآور شد: بنابراین در صورتی که جان و سلامت خود، خانواده و دیگران برایمان اهمیت دارد نباید نسبت به پروتکل‌های بهداشتی و موازین پیشگیرانه بی تفاوت باشیم.

وی با بیان اینکه حساسیت‌های لازم در تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های استان در رابطه با مقابله با کرونا باید شکل گیرد خاطرنشان کرد: علاقه مند به تعطیلی و اعمال محدودیت‌ها نیستیم اما اگر به دنبال بی توجهی مردم آمار مبتلایان باز هم افزایش یافت قائل به اعمال هر نوع محدودیتی خواهیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha