کد خبر: مرحله-دوم-رزمایش-ایران-همدل-برگزار-م
۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۳
مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» برگزار می شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد کلامی اظهار داشت: مرحله‌ دوم رزمایش «ایران همدل» در آستانه عید سعید قربان طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی افزود: پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر شکل‌گیری «نهضت تعاون و احسان» و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مومنانه، این پویش مردمی برای دستگیری از نیازمندان ادامه خواهد داشت.

وی ضمن دعوت عمومی از مردم نیک اندیش استان برای خلق حماسه مجدد گفت: مرحله اول رزمایش ایران همدل در ماه مبارک رمضان و همزمان با اوج شیوع ویروس کرونا، تجلی مهر و ایثار مردم بود.

کلامی بیان داشت: خیران و مردم نیکوکار می توانند کمک های خود برای مشارکت در مرحله دوم ایران همدل را از طریق کد دستوری #۰۴۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه یا از طریق شماره کارت امانی شرعی ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ بصورت سریع و ایمن واریز کنند.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله اول این رزمایش با همت مردم و همراهی مسئولین استان ۹۰ هزار بسته غذایی و ۱۶۷ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۵ میلیارد تومان به نیازمندان سراسر استان و آسیب دیدگان از بحران کرونا اهدا گردیده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha