کد خبر: مرحله-دوم-انتخابات-نماینده-مدیران-مسئ
۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹

به‌گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، مرحله دوم این انتخابات که براساس تبصره ۱ ماده ۳۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات برگزار می‌شود تا ساعت 16 امروز 3 شنبه، 4 آذرماه 99 ادامه دارد.

بنابراین گزارش، تعداد 4044 نفر از مدیران مسئول رسانه‌ها که صلاحیت‌شان برای شرکت در انتخابات بر اساس تبصره ۴ ماده ۳۳ آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات احراز و نام آن‌ها در فهرست اعلام شده در سامانه جامع رسانه‌های کشور قرار دارد، می‌توانند در انتخاب نماینده خود در هیات نظارت بر مطبوعات سهیم باشند.

نتیجه این مرحله از انتخابات نیز همانند مرحله نخست، بلافاصله پس از پایان مهلت قانونی و تایید کمیته ناظر، اعلام می‌شود.

حضور نمایندگان مرکز «ماهر» وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و پلیس «فتا» در ستاد انتخابات برای افزایش ضریب امنیت انتخابات، ازجمله تمهیدات امنیتی هجدهمین دوره  این انتخابات است.

مرحله نخست هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات 20 آبان‌ماه 99 از ساعت 10 صبح آغاز و با تایید کمیته ناظر بر انتخابات، پس از تمدید نیم ساعته در ساعت 16:30 دقیقه به پایان رسید.

حدنصاب مشارکت بالای 50 درصدی با مشارکت 2261 نفر از مدیران مسئول واجد شرایط، در مرحله نخست بدست آمد اما با توجه به صراحت آیین نامه اجرایی انتخابات، منتخب مدیران مسئول نیز بایستی اکثریت مطلق آرا را کسب نماید که این حدنصاب، با اندکی فاصله به دست نیامد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha