کد خبر: مدیریت-مصرف-تمام-نشدنی-و-انکارناپذیر-ا
۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۱۸

به‌گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "بهمن داراب زاده" از همکاری خوب و ارزنده مردم در عبور موفق از پیک تابستان قدرداني كرد و افزود: با مشارکت و همراهی خوب مردم شریف استان در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق، توانستیم با موفقیت پیک تابستان را سپری کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت مصرف تمام ناشدنی و یک ضرورت انکارناپذیر است، گفت: استفاده بهینه از برق باید دائمی باشد و مربوط به زمان و فصل خاصی از سال نیست و همیشه و همه جا باید در استفاده از انرژی‌های مختلف، منطقی و هوشمندانه عمل کنیم تا ضمن سپاس از موهبت‌های الهی، امکان استفاده از انواع حامل‌های انرژی را برای دیگران فراهم سازیم.

داراب زاده با بیان اینکه مدیریت مصرف باید وظیفه و تکلیف همگانی محسوب شود، گفت: در فصل زمستان و افزایش مصرف انرژی گاز برای گرمایش، شاهد افت فشار گاز و ایجاد محدودیت‌هایی در تامین گاز نیروگاه‌ها هستیم و باید با مصرف منطقی، علمی و هوشمندانه از ایجاد هرگونه اختلال در تامین برق و گاز جلوگیری کنیم.

مديرعامل شركت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به بهره‌مندي از ظرفيت رسانه‌اي استان با هدف فرهنگ سازي در استفاده بهینه از انرژي گفت: استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای نهادینه کردن و استفاده صحیح از انرژی باید استمرار داشته باشد و محدود به زمان‌های خاصی نشود تا بتوانیم حساسیت لازم را در زمینه مدیریت مصرف و استفاده درست و هوشمندانه از انواع انرژی؛ آب، برق، گاز، بنزین و ... به وجود بیاوریم و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha