کد خبر: مدقالچی-صدای-ماندگار-دوبله-مهمان-ویژه
۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲
مدقالچی صدای ماندگار دوبله مهمان ویژه برنامه " به خانه بر می گردیم"

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، استاد"مدقالچی"یکی از باسابقه ترین دوبلورهای ایران است، او در طول سالهای هنری خود با صدای ماندگارش به جای  شخصیتهای معروف بسیاری گویندگی کرده است .

استاد مدقالچی خالق صدای شخصیت های ایلای والاک (زشت) در فیلم خوب بد زشت، جین هاکمن در فیلم نابخشوده،جفری راش در فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب، ابوسفیان در فیلم محمد رسول‌الله، کاپیتان هادوک در فیلم ماجراهای تن‌تن، آنتونی هاپکینز در فیلم‌های نقاب زورو و سکوت بره‌ها و افسانه‌های پائیزی و بازیگرانی همچون شون کانری ، پیتر اتول ، بودا اسپنسر و  درمجموعه مورد علاقه بچه ها آن شرلی با موهای قرمز به عنوان سرپرست گویندگان و نریتورخوش درخشیده است.

با این صداپیشه خوش آوازه ی ایران در مهمانی "به خانه بر می گردیم" پیرامون  جایگاه دوبله در ایران ، تفاوت ژانرهای مختلف در سلیقه مخاطبان ،راههای موفقیت و ماندگاری یک صدا و ... گفتگو خواهیم کرد.

همچنین در بخش تماشایی این برنامه، مهدی یدالهی خواننده  جوان کشورمان و حبیب قلایی خواننده خوش صدای لری حضور خواهند داشت.

از دیگر بخشهای  میهمانی "به خانه برمی گردیم" آموزش مهارتهای زندگی با دکتر علی صدراکارشناس مهارت های زندگی پخش نماهنگ هایی باهم بازی و... است.

"نجمه راسی "  مربی آشپزی در مهمانی به خانه برمی گردیم طرز تهیه "مربای به" را به روش نوین با ترفندهای لازم به مخاطبان آموزش دهد.

گفتگوی جذاب و شیرین با سیما علی پور " مادر عروس های ایران " از دیگر بخشهای این ویژه برنامه خواهد بود.

مهمانی "به خانه بر می گردیم" کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری است که با اجرای سید مرتضی حسینی و فوژان احمدی به مدت  80  دقیقه جمعه ها تقدیم خانواده های عزیز  ایران زمین می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha