کد خبر: مدرسه-سازی-بزرگ-ترین-خدمت-به-انسان-ها-در
۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۵۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در جمع خیرین مدرسه ساز استان همدان با بیان این که یکی از مهم‌ترین کارهای انسان‌ها یادگیری است، اظهار کرد: یادگیری رفتاری فراگیر است که تمام زندگی انسان را فرا می گیرد و اهمیت مدرسه در این است که مدرسه کانون یادگیری است.

حاجی میرزایی شنیدن، دیدن و اندیشیدن را سه ابزار یادگیری ذکر کرد و افزود: همه آثاری که دنیای ما را فراگرفته، از این سه ابزار است.

وی گفت: انسانی که در هنگام تولد چیزی نمی‌داند، با بهره گیری از این ظرفیت‌ها توانمند می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که کسانی که در مدرسه سازی نقش دارند، به یکی از کارکردهای مهم  انسان کمک می‌کنند، تصریح کرد: تاثیر انتقال دانش و آگاهی به انسان پایدار است و مدرسه مسیر انتقال آگاهی به جامعه است.

حاجی میرزایی با تاکید بر این که جایگاه مدرسه، جایگاه رفیعی است؛ چراکه سنگ بنای سعادت انسان‌ها در آن شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مهم است که انسان توفیق پیدا کند سرمایه‌های خود را به این کار ارزشمند اختصاص دهد.

وی گفت: مدرسه سازی یکی از مهم‌ترین تجلیات مشارکت در امر مهمی است که ارزش و اعتبار زیادی دارد و هرکسی که در این راه قدم بر می‌دارد، بزرگ‌ترین خدمت را به انسان‌ها می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به طرح آجر به آجر، اظهار کرد: در این طرح به دنبال مدرسه سازی و توامان حضور مردم و تخصیص سرمایه‌های خرد مردم به یک امر ارزشمند است.

حاجی میرزایی افزود: این یک ظرفیت مهم است و باید فرهنگ سازی شود تا بتوانیم روزی را شاهد باشیم که آحاد جامعه در کار خیر مدرسه سازی مشارکت کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha