کد خبر: مدال-آوری-اسکیت-ایران-در-المپیک-و-آسیا-د
۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان  مهین فرهادی‌زاد در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون اسکیت که پیش از ظهر امروز بصورت وبینار برگزار شد؛ اولویت وزارت ورزش و جوانان را حفظ سلامت جامعه ورزش در دوران کرونا عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی هیچ مسئله‌ای مهمتر از سلامت جامعه مخاطب ما که ورزش هستند ، وجود ندارد، اما در این بین باید برای رشته هایی که زمینه فعالیت در دوران کرونا دارند ، حمایت های لازم را مهیا کرد .
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: در این مدت بسیاری از باشگاه های اسکیت برای حفظ این رشته در کرونا با توجه به اینکه در فضای باز مَی توانند فعالیت خوبی داشته باشند ، خلاقیت های خوبی همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی داشتند و نیاز هست بصورت کلی مدیریت تغییر رفتار ایجاد کرد تا بتوانیم ورزش را سرپا نگاه داریم .
وی با اشاره به آسیب کرونا به باشگاه های ورزشی گفت : با پیگیری وزارت ورزش و جوانان ، باشگاه ها مَی توانند با دریافت وام شرایط کنونی خود را تا حدودی بهبود بخشند .
فرهادی زاد از اسکیت به عنوان ورزشی که از رشته های زیرمجموعه زیادی برخوردار است ، نام برد و اظهار داشت : اسکیت بسیار جذاب و پرانرژی است و طرفداران زیادی در بین پسران و دختران دارد که همین علاقمندی ظرفیت بالایی را برای این رشته مهیا کرده است .
وی در ادامه ظرفیت و پتانسیل زنان این رشته را بسیار خوب توصیف کرد و از اسکیت به عنوان رشته ای که در المپیک و بازی های آسیایی حضور دارد نام برد و گفت : اسکیت ایران توانایی افتخار آفرینی در رویدادهای مهم را دارد و با توجه به پتانسیل این رشته مدال آوری در آسیا و المپیک برای ایران دور از دهن نیست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha