کد خبر: مدال‌های-کسب-شده-در-سه-سال-گذشته-مرهون
۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۲
مدال‌های کسب شده در سه سال گذشته مرهون حمایت‌های وزارت ورزش است
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت درخصوص موفقیت‌های کسب شده در این فدراسیون و نقش حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در به ثمر رسیدن این دستاوردها اظهار داشت: از زمان حضور دکتر سلطانی‌فر در وزارت ورزش و دکتر صالحی امیری در کمیته ملی المپیک با اتحاد و هم‌افزایی که ایجاد شد فدراسیون‌های ورزشی توانستند بهترین بهره ببرند و موفقیت‌های ما نسبت به گذشته بیشتر شد. رشته‌ای مانند اسکیت در گذشته زیاد مورد توجه قرار نمی‌گرفت ولی توجه ویژه دکتر سلطانی‌فر به این نوع رشته‌ها باعث شد فدراسیون اسکیت در سه سال گذشته بیشترین افتخارات را کسب کند.
وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های چند سال اخیر فدراسیون اسکیت گفت: در سال 96 موفق شدیم دو مدال نقره تیمی در مسابقات جهانی بنگلادش کسب کنیم که کاپ آن به موزه ورزش اهدا شد. همچنین یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز انفرادی در مسابقات جهانی رولر گیمز چین بین 47 کشور شرکت کننده به دست آمد. در سال 97 دو مدال طلا انفرادی و تیمی، دو مدال نقره انفرادی و سه مدال برنز انفرادی و تیمی در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی اسکیت آسیا به دست آمد. همچنین در این سال توانستیم کرسی نایب رییسی فدراسیون آسیا را نیز کسب کنیم.
رییس فدراسیون اسکیت همچنین درباره دستاوردهای سال 98 خاطرنشان کرد: یک مدال نقره انفرادی و دو مدال برنز انفرادی نتیجه تلاش اسکیت‌بازان کشورمان در سال 98 بود که در مسابقات جهانی رولرگیمز اسپانیا به دست آمد. در بخش زیرساخت‌ها و فعالیت‌های عمرانی نیز جزو فدراسیون‌های پیشتاز بودیم. هشت پیست استاندارد اسکیت سرعت در مراکز استان‌های کشور که بطور میانگین هر پیست فضایی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع به فضای ورزشی کشور اضافه نموده است ساخته و راه‌اندازی شد.
او ادامه داد: ۳۵۰ متر مربع ساختمان اداری فدراسیون در استادیوم آزادی ورودی پارکینگ شماره ۱۷ در سال ۱۳۹۷ شروع و در همان سال مورد بهره برداری قرار گرفت. کمپ تیم‌های ملی اسکیت در مجموعه ورزشی آزادی به مساحت ۳۵۰ متر مربع، مشتمل بر ۸ باب اتاق با گنجایش ۹۶ نفر در سال ۱۳۹۷ شروع و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۵۰٪ در حال تکمیل شدن است. همچنین ساختمان مدیریتی فدراسیون در محل استادیوم آزادی به مساحت ۱۲۰ متر مربع در سال ۱۳۹۷ شروع و تا کنون با پیشرفت فیزیکی ۶۰٪ در حال تکمیل شدن است. در بخش فرهنگی نیز چند کارشناس این فدراسیون توانستند پنج کتاب علم مربیگری اسکیت، اصول و فلسفه مربیگری در ورزش، مقدمات روانشناسی در ورزش، روابط عمومی و رسانه در ورزش و 101 حرکت ورزشی در منزل را تالیف کنند.
محمدرضایی در پایان گفت: مواردی که یاد شد بخشی از دستاوردهای این فدراسیون در سه سال اخیر است که ثمره تلاش همه اعضای فدراسیون و همچنین حمایت‌های بی‌دریغ وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است. شاید تا چند سال قبل توجه مسئولین تنها به چند رشته ورزشی معطوف شده بود که با درایت دکتر سلطانی‌فر همه رشته‌های ورزشی با تحول قابل توجهی همراه شدند و حاصل آن موفقیت‌های کسب شده اخیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha