کد خبر: محیط‌زیست-پایتخت-باید-به-دغدغه‌ای-عم
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۲۷
محیط‌زیست پایتخت باید به دغدغه‌ای عمومی تبدیل شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ محمدرضا جوادی‌یگانه در مراسم افتتاح نخستین خانه محیط زیست شهرداری در هفته زمین پاک در سرای محله صادقیه، تصریح کرد: مسائل محیط زیستی فرصتی است تا حفظ و نگهداشت و ارتقا شاخص های سبز کلانشهر تهران به دغدغه مشترکی میان مدیریت شهری و شهروندان تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه در جهان امروز باید قطع یک درخت به دغدغه ای عمومی تبدیل شود تا فرصت از بروز آسیب های حوزه محیط زیست گرفته شود، افزود: اگر شهر مسئله و دغدغه مردم شود بی شک شاهد خواهیم بود که حساسیت نگهداشت پایتخت در میان مردم افزایش یابد تا شهر سالم تری داشته باشیم.

جوادی یگانه افتتاح نخستین خانه محیط زیست شهرداری در هفته زمین پاک را فرصتی برای پیوند خوردن شهروندان با کوچک ترین واحد مدیریت محلی که سرای محله است دانست و گفت: با این نگاه و رویکرد اداره شهر به سمت تحقق شهر اجتماعی پیش می رود.

گفتنی است مراسم افتتاح نخستین خانه محیط زیست شهرداری در هفته زمین پاک امروز ششم اردیبهشت ماه در سرای محله صادقیه با حضور جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مهدی شیرزاد رئیس ستاد مدیریت محله شهر تهران و سرکار خانم صداعظم نوری رئیس کمیسیون خدمات محیط زیستی وشهری شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

جوادی یگانه درباره افتتاح این پروژه گفت: همان طور که بیان شد، مسئله ی محیط زیست در مدیریت شهری سبب می‌شود که مردم را به شهرداری تهران پیوند بزند،ایجاد احساس مسئولیت پذیری مردم در حفظ و نگه داری از محیط زیست بسیار مهم و قابل توجه است، اینکه قطع یک درخت یا از بین بردن یک گیاه در مردم احساس مسئولیت ایجاد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha