کد خبر: محدودیت-های-ترافیکی-محورهای-مواصلاتی
۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۰۰

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا قدمی در با این خبر، گفت: به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه اول مردادماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 4 مردادماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهاي "كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه" و بالعكس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور "كرج- چالوس"، تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از "کرج" ابتدای اتوبان "تهران-شمال" به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت 18 تا 24 همان روز از "مرزن آباد" به سمت "کرج-تهران" یک طرفه می شود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه تریلرها از محور "هراز" عنوان کرد: تردد کلیه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲ تا 24 روز چهارشنبه اول مردادماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 2 و 3 مردادماه از محور "هراز" ممنوع است.

سرهنگ قدمی، اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت 15 تا 22 روز جمعه از "رودهن" به سمت "آمل" ممنوع بوده و از ساعت 17 تا ساعت 22 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد از "آب اسک" به سمت "رودهن" یک طرفه می شود.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha