کد خبر: مجموعه-کلیپ-معارفی-کرامت-رضوی-تولید
۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از آستان نیوز، جواد هاشمی فعالیت و تولید محتوا ویژه کاربران فضای مجازی را یکی از وظایف مهم معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی معرفی و عنوان کرد: تولید محتوای پاک و سالم یکی از شاخصه‎های پورتال معاونت تبلیغات به شمار می رود که تا کنون به صورت گسترده و متنوع تولیدات فراوانی را به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: از ابتدای دهه کرامت پورتال این معاونت با برگزاری مسابقات متعدد سعی کرده حال وهوای کاربران را رنگ و بوی امام رضایی دهد و شادی جشن های دهه کرامت را به خانه کاربران ببرد.

مدیر فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تاکید کرد: برای دهه کرامت امسال از سوی پورتال این معاونت کلیپ های نواهنگ و نماهنگ متعددی تولید و نشر داده شده که از آنها مجموعه کلیپ معارفی «کرامت رضوی» است.

وی ادامه داد: در این کلیپ ها حجت الاسلام و المسلمین روحبخش به صورت روان و قابل فهم برخی از ویژگی های مومن و معارف رضوی را با در نظر گرفتن روحیه مخاطب در فضای مجازی بیان می کند.

هاشمی تصریح کرد: تا کنون 5 عنوان از کلیپ های «کرامت رضوی» با عناوین کرامت، تقوا، صله رحم، تکبر و تواضع و رنگ خدایی تولید و در پیام رسان ها و صفحات پورتال معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به آدرس @razavi_aqr_ir منتشر شده است.

وی ادامه داد: کلیپ‏‌های «کرامت رضوی» به سبک کروماکی و موشن گرافی تولید شده که مورد توجه و استقبال خوب مخاطب  قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha