کد خبر: مجموعه-ورزشی-انقلاب
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶
بازگشایی مجموعه ورزشی انقلاب در ساعات روزه‌داری!

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت) بعد از شیوع ویروس کوید 19 و اوج گرفتن این بحران در پایان سال گذشته به دنبال تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مبنی بر تعلیق فعالیت‌های ورزشی مجموعه ورزشی انقلاب هم تعطیل و البته این تعطیلی چندین بار تمدید شد.

با وجود اینکه اعلام شده برگزاری فعالیت‌ها و رویدادهای ورزشی تا پایان اردیبهشت‌ماه تعلیق است اما مجموعه انقلاب برنامه‌های خود را از روز شنبه 13 اردیبهشت‌ماه از سر گرفت و نکته جالب تعیین ساعت برای استفاده علاقمندان از این مجموعه است.

در اطلاعیه مجموعه انقلاب اعلام شده این مجموعه از روز 13 اردیبهشت از ساعت 8 تا 18 پذیرای علاقمندان به ورزش خواهد بود. تایم که در ماه مبارک رمضان در ساعات روزه داری و انجام فریضه روزه است و مدیریت این مجموعه برخلاف روال معمول تغییری در ساعات فعالیت‌ها نداده است.

پیش از این در سالهای گذشته مجموعه انقلاب همیشه در ماه مبارک رمضان تغییراتی را در زمان فعالیت‌های ورزشی مختلف مانند استخر، سالن‌های توپی، سالن بیلیارد و ... ایجاد کرده و زمان افطار تا سحر را درنظر می گرفت. فعالیت بوفه‌ها نیز تا اذان مغرب ممنوع بود اما به نظر می‌رسد امسال فقط جاده تندرستی باز است و سایر اماکن ورزشی و بوفه‌ها همچنان تعطیل هستند.

البته علاقمندان به ورزش که روزه‌دار هم هستند و در جاده تندرستی پیاده‌روی می‌کنند، با این ساعت اعلام شده با مشکلاتی روبه‌رو خواهند بود اما به نظر می‌رسد محدودیت اعمال شده در ساعات بازگشایی توسط ستاد مبارزه با کرونا صورت گرفته است.

فتحی: بازگشایی مجموعه با تصمیم ستاد کرونا صورت گرفت

امیرحسین فتحی مدیرمجموعه ورزشی انقلاب درباره اینکه چرا امسال در ماه مبارک رمضان تغییری در ساعات فعالیت‌ها داده نشده، عنوان کرد: فعالیت‌ها، سالن‌ها، اماکن و بوفه‌های ما همچنان بسته هستند. فقط جاده تندرستی را باز کرده‌ایم که ساعت فعالیت آن طبق نظر ستاد مبارزه با کرونا بوده است.

وی افزود: اگر قرار باشد اماکن ما افطار تا سحر باز باشند، در این صورت جمعیت زیادی در مجموعه حضور خواهند داشت که همین شیوع ویروس کرونا را بیشتر خواهد کرد. ما با هماهنگی ستاد کرونا این ساعت را اعلام کرده‌ایم.

فتحی درباره اینکه بازدیدی هم از جاده تندرستی صورت گرفته، چه زمانی قرار است این جاده کامل شود، گفت: به زودی انجام می‌شود. ورودی هم اصلاح خواهد شد.فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha